Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فنی‌وحرفه ای کشور با بیان اینکه استان البرز جزو استان‌های با ظرفیت بالای مهارت آموزی در کشور است،گفت:فعالیت های مهارت آموزی باید در البرز تقویت شود. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ،علی اوسط هاشمی در دیدار با استاندار البرز که عصر امروز در محل با اشاره به اینکه یادگیری و فراگیری سن خاصی دارد،اظهار داشت:به دلیل فرهنگ غلط، در خصوص مشاغل فنی در جامعه تنفر ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت دارد در استان پرظرفیت البرز مهارت افزایی برای اشتغالزایی به یک پروژه تبدیل شود.

اردبیل| کارگاه‌های مهارت آموزی در آموزشکده‌های نیروهای مسلح تجهیز می‌شودطرح مهارت آموزی امداد و نجات در آذربایجان شرقی برگزار می‌شودبیرجند| 1400 متقاضی طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی از ارائه آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه البرز مهاجرپذیر می‌تواند با آموزش مهارت‌های فنیوحرفه ای، تربیت کننده نیروهای کار به دیگر استانها باشد،بیان کرد: مهارت‌های فنیوحرفه ای که اثربخشی بیشتری در جامعه دارند ، باید نگاه‌های نادرست از این مشاغل برداشته شود.

وی با بیان اینکه به دلیل فرهنگ غلط، در خصوص مشاغل فنی تنفر ایجاد شده، عنوان کرد : مهارت‌های فنیوحرفه ای که اثربخشی بیشتری در جامعه دارند بنابراین باید نگاه‌های نادرست از این مشاغل برداشته شود.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه البرز قابلیت‌های صنعتی بزرگی دارد که می‌تواند در تعامل با مراکز فنی و حرفه ای و مهارت افزایی از این ظرفیت‌ها بهره برداری درستی در مسیر اشتغالزایی داشته باشد،تصریح کرد:این استان قابلیت الگو شدن برای سایر استان‌ها در مهارت افزایی و اشتغالزایی را دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: استاندار البرز ناظر اصلی بر فعالیت های تربیت معلم و مراکز فنی حرفه ای البرز است و مدیران این مراکز باید طی هماهنگی کامل با نماینده عالی دولت در استان تدابیر لازم را برای مهارت افزایی در راستای اشتغالزایی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ ع

R7810/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا