Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:22:22 GMT

دو شرور سابقه دار در ایرانشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۸۲۱۶

دو شرور سابقه دار در ایرانشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۲ شب بیست و پنجم مرداد ماه یک فقره نزاع مسلحانه در خیابان شهید«درزاده» شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۳ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد مردی ۳۰ ساله به نام فریدون که دارای سوابق متعدد کیفری است در حالی که سوار دستگاه خودروی پراید بوده در محدوده خیابان درزاده با استفاده از یک قبضه کلت کمری «تی تی» به سمت سرنشینان یک دستگاه پراید دیگر که در همان محدوده در حال حرکت بوده تیراندازی و با آنها درگیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این درگیری طرف مقابل نزاع (حمزه ۲۶ ساله) که او نیز فردی سابقه دار و شرور است و به علت اختلافات قبلی چندین مرحله با هم نزاع داشتند و سال گذشته نیز فریدون را از ناحیه پا با شلیک گلوله مجروح کرده بوده با استفاده از یک قبضه سلاح کلاش شروع به تیراندازی می کند.

وی تصریح کرد: در این درگیری فریدون بر اثر اثابت گلوله کلاش از ناحیه سر در محل درگیری فوت و راننده او و طرف دیگر نزاع(حمزه) نیز مجروح و با حضور به موقع عوامل انتظامی موفق به فرار از محل نمی شود.

سردار طاهری با بیان اینکه در بررسی صحنه جرم یک قبضه اسلحه کلت و تعدادی فشنگ کلت و کلاش کشف شد، گفت: مجروحان این حادثه با هماهنگی قضائی تحت الحفظ جهت مداوا و تحقیقات تکمیلی به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد متواری ادامه دارد.

کد خبر 4727961

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری ایرانشهر دستگیری اراذل و اوباش هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف اجلاس جاده ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان