Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مجتبی متولیان دبیر هیات کاراته استان سمنان گفت: چهار مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز توسط کاراته‌کا‌های تیم شهرداری سمنان در دومین دوره رقابت فراسبکی پارس به میزبانی کرج کسب شد.

او افزود: این رقابت‌ها روز جمعه بیست و نهم شهریور با حضور ۹۵۰ کاراته‌کا از ۲۳ استان کشور در هتل پردیس کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات کاراته استان سمنان تصریح کرد: ستایش صفری در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم رده سنی جوانان، الینا صفا جو در وزن مثبت ۵۲ کیلو گرم رده سنی نونهالان، فاطمه ولیان وزن منفی ۴۷ کیلوگرم رده سنی نوجوانان و سایدا شاهورانی در وزن منفی ۲۵ کیلوگرم رده سنی نونهالان مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

متولیان گفت: هانیه مستخدمین حسینی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان، آناهیتا جعفری در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان، سپیده پاکدامن در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان نائب قهرمان این رقابت‌ها شدند.

دبیر هیات کاراته استان سمنان افزود: نیایش کاشفی‌نژاد در وزن منفی ۲۲ کیلوگرم رده سنی نونهالان و مبینا نبوی چاشمی در وزن منفی ۲۵ کیلوگرم رده سنی نونهالان مدال برنز دومین دوره رقابت‌های فراسبکی پارس را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / ر

کاراته‌کاران سمنانی ۹ مدال رنگارنگ در رقابت کشوری کسب کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور