Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@10:11:02 GMT

مردم انتظار دارند مسئولان هم‌تراز آنان باشند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۲۰۷۸

مردم انتظار دارند مسئولان هم‌تراز آنان باشند

مهدی طحانیان با تاکید بر اینکه هم‌ترازی مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس باعث دلگرمی رزمندگان در جبهه‌ها می‌شد، گفت: ساده‌زیستی مسئولان و مقامات انتظار مردم از مسئولان است و مردم انتظار دارند مسئولان هم‌تراز آنان باشند.

«مهدی طحانیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزازی شبستان در اردستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس اظهار داشت: ایام دفاع مقدس از سخت ترین و مقاومت پذیرترین ایام انقلاب ما بوده و روزهایی بوده که ملت ما با مقاومت و جانفشانی های خودشان بر دشمنی های که در عرصه جهانی علیه ملت و نظام ما به پا شده بود، ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رزمنده دفاع مقدس که در آن دوران به سرباز کوچک امام(ره) معروف بوده است، افزود: واقعیت این است که در حوزه شناخت و معرفی دفاع مقدس نباید کوتاهی کنیم ولی شاید کسانی با اینگونه حرف هایی که جنگ تمام شده سعی در آرام کردن فضا دارند. اینگونه افراد یا جنگ را ندیدند یا درک درستی از آن ندارند.


رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه سراسر جنگ تحمیلی برای رزمندگان و مردم درس بود، گفت: انتقال آن درس ها از دفاع مقدس به ملت و نسل های امروز و فردا می تواند برای کشور تا ابد امنیت و بازدارندگی داشته باشد.


طحانیان با بیان اینکه دفاع مقدس را از هر طرفی که نگاه کنیم، جای تامل و تفحص دارد، تصریح کرد: امروز کلیدی ترین موضوعی که میتوانیم از دفاع مقدس استخراج کنیم و به مردم انتقال دهیم این است که در دفاع مقدس هر دستاوردی که داشتیم همه را به برکت از اسلام و باورهای دینی داشتیم.


وی که حدود نه سال در اسارت به سر برده است، اضافه کرد: اگر نبود عشق به امام خمینی(ره) و انقلاب و میهن همه کسانی که در اسارت صدامیان بودند نمی توانستند مقاومت کنند. امیدواریم ملت ما شاه کلیدهای پیروزی که همان دفاع مقدس است را حفظ کنند. اگر انگیزه های دفاع مقدس در نسل های جوان جای بگیرد قطعا می توانیم تکرار آن جانفشانی ها را داشته باشیم.


رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه هرگاه به آن ایام توجه می کنیم که چه مسئولانی داشتیم که در تراز انقلاب و مردم بودند و همین موضوع بود که دل رزمندگان را گرم کرد و به آنها انرژی می‌داد، گفت: امروز متاسفانه یک ضایعاتی در برخی مسئولان وجود دارد که باید آن برطرف شود. ساده‌زیستی مسئولان و مقامات انتظار مردم از مسئولان است و مردم انتظار دارند مسئولان هم‌تراز آنان باشند.


طحانیان با بیان اینکه اگر امروز شکافی که بین مسئولان و مردم به وجود آمده برطرف نشود آن پشنوانه که در دفاع کشور نیاز داریم درست نمی‌‌شود، اضافه کرد: مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند که بر چه صندلی تکه زدند و قدر آن را داشته باشند و بدانند که برای هر یک از آن چه سختی ها و خون هایی ریخته شده است. 


به گزارش شبستان مهدی طحانیان یکی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس است که در سن نوجوانی در میدان حق علیه باطل حضور داشته و اسیر عراق شد و شجاعت او در دوران اسارت و مصاحبه او با خبرنگار زن خارجی در اردوگاه، حیرت جهانیان را از شجاعت، هوش و صبوری خود در سن کم برانگیخت و بعدها به سرباز کوچک امام معروف شد.
 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی اردبیل کانون های مساجد استان همدان اربعین اردستان گرامیداشت هفته دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس برنامه هفته دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس مهدی طحانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد