Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم های بارسلونا و ویارئال از هفته ششم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2-1 به سود بارسا پیروز شد. بارسا با این پیروزی 10 امتیازی شد.
به گزارش آریا، بارسا با شایستگی برد و برای مدتی هر چند کوتاه بحران را پشت سر گذاشت اما بحران بزرگ‌تری در شرف وقوع است. مسی فقط 45 دقیقه در زمین ماند و دوباره به علت مصدومیت از زمین خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در حالی بازی را آغاز کرد که دی یونگ روی نیمکت نشسته بود اما مسی برای اولین بار در این فصل در ترکیب ابتدایی حضور داشت. گریزمن در دقیقه 6 بازی روی کرنر ارسالی مسی موفق شد با ضربه سر گلزنی کند. بارسا در دقیقه 15 با شوت زیبای آرتور موفق شد به گل دوم خودش هم دست یابد.
ویارئال در آخرین دقیقه نیمه اول با ضربه زیبای کازورلا توانست به گل برسد تا اختلاف کمتر شود. مسی که در جریان نیمه اول احساس ناراحتی می کرد و تحت مداوا قرار گرفته بود بین دو نیمه جای خودش را به دمبله داد. در مهمترین اتفاق نیمه دوم داور در دقیقه 83 پس از سرنگونی فاتی تصمیم گرفت خطای پنالتی به سود بارسا اعلام کند اما پس از مشورت با دستیارانش نظر خودش را تغییر داد.
بارسلونا 1-0 ویارئال | آنتوان گریزمان (6) | ارسال کرنر از سمت راست توسط مسی روی تیر یک با اثرگذاری هوشمندانه گریزمان در بین راه تمام خط دفاعی و دروازه بان ویارئال را غافلگیر کرد و پس از برخورد با تیر افقی، به گل تبدیل شد.
بارسلونا 2-0 ویارئال | آرتور (15) | یک سوپرگل به معنای واقعی کلمه. پاس بوسکتس در میانه میدان با شوت سرکش و محکم آرتور از فاصله دور همراه شد. شوت او آسنخو را درست مثل تماشاگران میخکوب کرد.
بارسلونا 2-1 ویارئال | سانتی کازورلا (45) | در خط میانی بارسا فضایی خالی به کازورلا داده شد تا این هنرمند، با پای چپ شوت محکمی روانه دروازه کند. تراشتگن می‌توانست واکنش بهتری نشان بدهد ولی توپ از کنار دستان او به زیبایی وارد دروازه شد. نیمه اول فوق العاده بود.

- در سری آ ایتالیا، یوونتوس در شرایطی که مانند دیدار ابتدای هفته مقابل هلاس ورونا، از برشا عقب افتاده بود، با به ثمر رساندن دو گل، حریفش را مغلوب کرد. یوونتوس در شرایطی در هفته پنجم سری آ، به مصاف برشا رفت که رونالدو را در این دیدار در اختیار نداشت و این بار با سیستم 4-2-3-1 با حضور رابیو و رمزی  به میدان می‌رفت. برشا خیلی زود دروازه یوونتوس را باز کرد. در پنجمین دقیقه، آلفردو دوناروما که در پشت محوطه جریمه یوونتوس صاحب توپ شد، با یک ضربه محکم دروازه شزنی را باز کرد. دروازه بان یوونتوس واکنش ضعیفی روی این توپ از خود نشان داد. یوونتوس پس از دریافت گل رویکرد هجومی تری پیدا کرد و در همان دقیقه هشت، دیبالا می رفت دروازه برشا را باز کند که مدافعان این تیم توپ را دفع کردند. در دوازدهمین دقیقه، ارسال میرالم پیانیچ از سمت چپ، با ضربه سر رمزی، با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در بیست و پنجمین دقیقه ارسال کوادرادو از سمت راست، با ضربه سر هیگواین همراه شد که با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. ماریو بالوتلی با ضربه از راه دور، دروازه یوونتوس را تهدید کرد و شزنی با نوک انگشتان خود توپ را راهی کرنر کرد. در سی و نهمین دقیقه، سرانجام یوونتوس به گل تساوی رسید، ارسال دیبالا از روی نقطه کرنر با دخالت بونوچی و با برخورد به چانسلور مدافع برشا، به گل به خودی تبدیل شد تا حساب کار به تساوی کشیده شود.  نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.
یوونتوس نیمه دوم را هم بهتر از حریف آغاز کرد و در دقیقه پنجاه و پنجم، واکنش تماشایی دروازه بان برشا مانع از باز شدن دروازه این تیم برای بار دوم شد. توپ دفع شده ای که به رابیو رسید، با ضربه سر ضرب این بازیکن می رفت دروازه برشا را باز کند، اما یورونن مانع بازشدن دروازه اش شد.  در شصت و دومین دقیقه، یوونتوس گل دوم را وارد دروازه برشا کرد، ضربه دیبالا در پشت محوطه جریمه به دیوار دفاعی برشا برخورد کرد و در ریباند، میرالم پیانیچ با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوش دروازه فرستاد تا کامبک یوونتوس تکمیل گردد. در ادامه برشا موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کرد و در هفتاد و هفتمین دقیقه، واکنش تماشایی شزنی مانع از باز شدن دروازه یوونتوس شد.  در نهایت میزبان حاصلی در پی نداشت و یوونتوس موفق شد سه امتیاز بازی را ازآن خود کند.

- آرسنال و منچسترسیتی با ثبت بردهایی پرگل راهی دور بعد شدند. رقابت های دور سوم جام اتحادیه انگلیس موسوم به Carabao Cup سه شنبه شب آغاز شد. در بازی های این شب این نتایج رقم خورد. منچسترسیتی در زمینِ پرستون به برتری 3-0 رسید. برای سیتی، استرلینگ در دقیقه 20، ژسوس در دقیقه 35 و لدسون (به اشتباه) گلزنی کردند. دیدار تاتنهام و کولچستر بعد از تساوی در 90 دقیقه به ضربات پنالتی رفت و تیم کولچستر در عین شگفتی توانست تاتنهام را 4-3 شکست دهد تا اوضاع بد تیم پوچتینو با حذف از جام اتحادیه تیره تر شود.
دیدار کراولی و استوک هم در 90 دقیقه 1-1 شد و در ضربات پنالتی کراولی 5-3 پیروز شد. لسترسیتی با 4 گل گری 2 بار، جاستین و تیلمانس موفق شد لوتون را شکست دهد. ساوتهمپتون نیز 4-0 از سد پورتسموث گذشت. اورتون در مقابل تیم شفیلدونزدی با دو گل کالورت لوئین پیروز شد. واتفورد توانست 2-1 سوانزی را مغلوب کند. ولبک و پریرا برای واتفورد گلزنی کردند و بالاخره آرسنال در خانه با نتیجه 5-0 ناتینگام فارست را شکست داد. مارتینلی دو بار در دقایق 31 و 90، هولدینگ در دقیقه 71، ویلاک در دقیقه 77 و نلسون در دقیقه 84 برای آرسنال گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا ویارئال یوونتوس برشا آرسنال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد