Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پورکاشانی صبح چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا ، به انتشار آگهی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای سال ۱۳۹۸ از امروز تا دوازدهم مهرماه اشاره و اضافه کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام همزمان با انتشار آگهی در دو نشانی زیر در دسترس متقاضیان خواهد بود که متقاضیان می‌توانند از طریق سایت شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hcioe.org و یا سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در کد و رشته‌های موردنظر ثبت‌نام کنند .

وی با تاکید بر اینکه آزمون جدید کارشناسان رسمی دادگستری توسط سازمان سنجش آموزش کشور و شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری همزمان در سراسر کشور در ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: در این آزمون ۳۶۰ متقاضی جدید در ۴۴ رشته در مناطق پنج گانه استان گیلان پذیرش خواهند شد . 

به گفته پورکاشانی در گیلان هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ کارشناس در ۶۷ رشته تخصصی مشغول به کارشناسی هستند.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان با اشاره به نقش و جایگاه کارشناسان رسمی در پرونده‌های مطروحه در مراجع قضایی گفت: تسلط قاضی به‌عنوان عالم علم حقوق بر جنبه حقوقی پرونده مفروض است اما از دیدگاه فنی مشورت با اهل فن و اخذ نظرات آنان امری ناگزیر است که بر همین اساس بدیهی است با وجود پرونده‌های مطروحه در مراجع قضایی که دارای ابعاد گوناگونی هستند و بعد فنی پرونده هم به اهمیت آن می‌افزاید، لذا با کثرت روزافزون ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا نقش و جایگاه کارشناسی بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت دادگستری گیلان كانون كارشناسان رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (۱۵ اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می‌توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش ایسنا، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت