Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن اعلام قدردانی و خداقوت از تلاش آحاد فرماندهان و کارکنان ناجا، گفت : پیشبرد مأموریت های پلیس؛ نیازمند تخصیص اعتبار و پشتیبانی بودجه ای است .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، ظهر دیروز اعضاء کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی ناجا با سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی و برخی معاونان وی دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور"؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این نشست با تسلیت ایام حزن و سوگواری شهادت آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه شهیدان نیروی انتظامی را گرامی می داریم.
وی افزود: در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا بر آن شدیم که ضمن حضور در ستاد فرماندهی ناجا از زحمات همه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به ویژه از تلاش های سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده پرتلاش ناجا قدردانی و به این عزیزان اعلام خداقوت کنیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی تکریم و پاسداشت خدمات و زحمات همه عزیزان پرتلاش و مجاهدمان در ناجا است و پیشاپیش ضمن قدردانی از مجاهدت سبزپوشان این نیرو، فرا رسیدن این هفته مبارک را تبریک می گوییم.
این مقام مسئول با اشاره به تنوع ، تکثر و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: ناجا در قیاس با سایر سازمان های نیروی مسلح، متنوع ترین مأموریت ها را دارا است و در هیچ دستگاه و سازمانی این تنوع و گستردگی مأموریتی دیده نمی شود.
وی افزود: علاوه بر مأموریت های ذاتی و قانونی نیروی انتظامی، شاهدیم که در بسیاری از مواقع کم کاری برخی دستگاه ها، بار مضاعفی را بر دوش پلیس همیشه در صحنه تحمیل می کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نیروی انتظامی نیازمند نیروهای پرتوان، آموزش دیده و دارای برخورد مناسب می باشد؛ البته ناگفته پیداست که این مهم، در ناجا دیده می شود اما بایستی این شاخص ها تقویت شود.
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور ادامه داد: باید منزلت اجتماعی نیروی انتظامی را در میان آحاد جامعه ارتقاء دهیم از طرفی متناسب با تهدیدات و جرایم نوظهور؛ نیروی انتظامی را از حیث امکانات و تجهیزات، توانمند و تقویت کنیم، اگر نیروهای پلیس را متناسب با تهدیدات، جرایم و مأموریت های جدید پشتیبانی و حمایت کنیم قطعا شاهد موفقیت های روزافزون این نیروی خدمتگزار خواهیم بود.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه پیشبرد نیازهای مأموریتی نیروی انتظامی نیازمند تخصیص اعتبار و پشتیبانی بودجه ای و مالی است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در زمان تخصیص بودجه باید متناسب با تنوع و گستردگی مأموریت های ناجا اقدام و عمل کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تحقق تدابیر و منویات فرماندهی معزز کل قوا پیشتاز است، گفت: فرماندهان و کارکنان ناجا با مجاهدت های شبانه روزی برای مردم کشور، امنیت پایدار به ارمغان آورده اند و لازم می دانم بار دیگر از تلاش های صورت گرفته به ویژه از سردار "حسین اشتری" تقدیر و تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!