Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از اطلاع از حذف واژه  "شهید" در یکی از کوچه‌های شهر زنجان، دستور لازم مبنی پیگیری به دادستان داده شده بود که با بررسی و پیگیری‌های صورت‌گرفت، این اقدام ناپسند از سوی یکی از مناطق شهرداری زنجان، در اولین فرصت اصلاح شد.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون خون پاک شهیدان بوده و اجازه نمی‌دهیم تا برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب، نام و یاد این عزیزان و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی نیارکی افزود: مقام شامخ شهیدان باید روزبه‌روز بیش از گذشته در جامعه مورد احترام و توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان برای بررسی‌های لازم در این رابطه، مصمم بوده و برخورد جدی با خاطیان امر صورت می‌پذیرد تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در استان نباشیم.

به گزارش ایرنا شهردار زنجان نیز در واکنش به این موضوع به رسانه ها گفته است: اصلاحات مورد نظر در این تابلوها انجام شده، اما حذف نام شهدا از تابلوها، کار شهرداری نیست.

استان زنجان سه هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شهدا شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو

به گزارش خبرآنلاین،مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

عصرایران در خبری نوشت:در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902737

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان