Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@02:38:09 GMT

جابجایی زائرین قزوینی اربعین با 70 دستگاه اتوبوس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۲۹۳۶

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین سه شنبه شب در جلسه علنی صحن شورا در خصوص اقدامات انجام شده برای جا به جایی زائران، افزود: در سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی برای حضور در مراسم اربعین از کشور خارج شدند که شهرداری قزوین مسئولیت این جابه جایی‌ها را در مرز مهران عهده دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن ایرانخواه اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال با توجه به حذف روادید تعداد زائران اربعین حسینی با افزایش قابل توجه به بیش از سه و نیم میلیون نفر برسد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: ساماندهی و جا به جایی زائران در مرز مهران به شهرداری قزوین واگذار شده و در مجموع پیش‌بینی می‌شود ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در چهار مرز مهران، خسروی، چزابه و شلمچه کار جابه جایی زائران اربعین حسینی را انجام دهند.

اعضای شورا در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت ساماندهی ترافیک در روزهای خاص سال همانند ایام بازگشایی مدارس تاکید کردند.

همچنین تسریع در انتخاب شهردار، تعیین تکلیف وضعیت ادامه پل امام رضا(ع) و اراضی عظیم زاده و برطرف کردن مشکلات تراکم ساختمانی در برخی مناطق شهر از دیگر موضوعاتی بود که اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بر سر آن بحث و تبادل نظر کردند.

ضرورت توجه به تملک طرح کمربندی شرق و اطلاع رسانی شفاف عملکرد شهرداری، توجه به بناهای تاریخی همانند حمام بلور و خانه امام جمعه شهیدی و طرح تعیین تکلیف تشکیل کمیسیون مستقل ورزش از جمله مباحث مطرح شده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتوبوس امام رضا ترافیک شورای اسلامی شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند