Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:57:54 GMT

دیتا سنتر کرمانشاه سال آینده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۳۷۰۴

دیتا سنتر کرمانشاه سال آینده افتتاح می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت بیش از 50 درصدی پروژه "دیتا سنتر" گفت: این پروژه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهریار بهنیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به کلنگ زنی مرکز «دیتا سنتر» استان در اردیبهشت سال 1394، گفت: کارفرمای ساخت این پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بودجه پروژه نیز از طریق وزارتخانه تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طولانی شدن ساخت این پروژه اشاره کرد وافزود: متاسفانه پیمانکار پروژه نتوانست به تعهدات خود عمل کند و ساختمان احداث شده برای این پروژه از استحکام چندانی برای استقرار دستگاه‌ها برخوردار نبود و برای همین پیمانکار پروژه برکنار شد.

بهنیا تصریح کرد: در حال حاضر پرونده حقوقی برای این پیمانکار متخلف تشکیل شده تا خسارت پروژه تعیین شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: هم اکنون نیز کار ساخت این پروژه با پیمانکار جدید در حال انجام است و ساختمان پروژه نیز در حال مقام سازی است.

بهنیا با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصدی این پروژه، گفت: سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به وجود حدود 15 مرکز دیتا سنتر در کشور گفت: این مراکز نقش بسیار مهمی در افزایش سرعت تبادلات اینترنتی و دسترسی مردم به شبکه دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیتاسنتر كرمانشاه استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده