Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@09:55:56 GMT

تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۴۶۹۹

تمام کارگران بازداشت شده هپکو آزاد شدند

رویداد۲۴ کریم یاوری درباره آخرین وضعیت آزادی کارگران هپکو اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیرمجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه، دستور رفع مشکل کارگران را ابلاغ کرده بود.

وی ادامه داد: استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری موثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران همفکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یاوری افزود: مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی سازی، باید هرچه سریعتر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولیداز بانک ملی اقدام و با اولویت مطالبات حقوقی کارگران هپکو را پرداخت و برنامه کار و تولید را ارائه نماید.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید با انجام بازرسی، به صورت مستمر پرداخت به موقع مطالبات کارگران که جزو دیون ممتازه است را، به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی یادآوری می‌کند.

وی تاکید کرد: بهترین اقدام موثر برای تولید در شرکت تولیدی و صنعتی هپکو عملیاتی و اجرائی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آزادی کارگران هپکو کارگران هپکو هپکو بازداشت کارگران بیمه بیکاری وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه

امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۴۰۹  هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

 

 

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۱ میلیون و  ۶۰۰ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار  تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان