Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دولت نروژ اعلام کرد تولید نفت و گاز این کشور در ماه گذشته میلادی کمتر از انتظارها بوده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز از اسلو، نهاد نظارت بر صنعت نفت نروژ (ان‌دی‌پی) دیروز (سه‌شنبه، دوم مهرماه) اعلام کرد که تولید نفت این کشور در ماه اوت امسال با 10 درصد افت نسبت به پارسال به یک میلیون و 353 هزار بشکه در روز رسید که کمتر از پیش‌بینی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولید روزانه گاز این کشور در ماه اوت امسال نیز حدود 20 درصد کمتر از پارسال بود.
ان‌دی‌پی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مهم‌ترین دلایل تولید کمتر از انتظار (نفت و گاز)، چالش‌های فنی و عملیات نگهداری در برخی از میدان‌ها بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان