Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور کلنگ احداث بیمارستان 120 تختخوابی مشگین‌شهر که از ردیف ملی برخوردار است کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ولی ملکی در نشست با فعالان اقتصادی و اجتماعی مشگین‌شهر اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور مگاپروژه کامیون‌سازی مشگین‌شهر در فاز اول افتتاح خواهد شد که برای این پروژه بخش خصوصی بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و بدون اینکه ریالی تسهیلات دریافت کند، سعی در تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با ظرفیت اشتغال 5 هزار نفر در فاز اول در قالب 35 سوله افتتاح خواهد شد که ماشین آلات آن نصب و آماده بهره‌برداری شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: در سفر رئیس جمهور سد و پایاب سد احمدبیگلو افتتاح و بیمارستان 120 تختخوابی مشگین‌شهر که از ردیف ملی برخوردار است، کلنگ‌زنی خواهد شد.

ملکی از تجهیز بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر این شهرستان به 7 دستگاه دیالیز جدید و همچنین اختصاص سه دستگاه آمبولانس به اورژانس مشگین‌‌شهر خبر داد و گفت: 5 درمانگاه جدید در روستاها و مناطق شهری مشگین‌شهر در سفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به دنبال سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به استان منابع خوبی برای تصفیه خانه شهید سلیم‌زاده، بنی‌هاشم و آبرسانی به مشگین‌شهر اختصاص یافته که در مجموع قرار است با تامین 40 میلیارد تومان این پروژه ها عملیاتی شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از افتتاح 25 کیلومتر بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر خبر داد و افزود: تا خرداد ماه این پروژه به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید و اخیرا 51 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پرداخت و بخش دیگری از این مسیر که محور مشگین‌شهر – اهر است در دست اقدام می‌باشد.

دولت ردیف بودجه ردیف بودجه رتبه‌بندی معلمان را کاهش داد

ملکی به مشکلات متعدد فرهنگیان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در شان و جایگاه فرهنگیان وضعیت شغلی و معیشتی آنها ارتقا نیافته به طوری که ما در مجلس هفتم نیز سعی کردیم نظام هماهنگ پرداخت را برای فرهنگیان عملیاتی کنیم تا دریافتی آنها سه برابر در آن مقطع افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس دهم نیز برای رتبه‌بندی معلمان 15 هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد که دولت برای اجرای این مصوبه زیر بار نرفت و از این رقم تنها 2 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی برخی از فرهنگیان در سه شیفت کاری فعالیت می‌کنند که این وضعیت به هیچ وجه برازنده نظام تعلیم و تربیت نیست.

ارتقای روستاهای مشگین به شهر به حدنصاب جمعیتی نرسید

ملکی ادامه داد: ما محورهای گردشگری را در مشگین‌شهر تعریف کرده و از همان ابتدا پل معلق به همراه شهریری محور توسعه گردشگری انتخاب شد و در کنار آنها قینرجه نیز از محورهای اصلی به شمار می‌رود.

وی از اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت مخابراتی، پوشش تلویزیونی و راه دسترسی مناسب در این مسیرهای گردشگری اشاره کرد و افزود: در قوتورسویی نیز اصلاح و بهسازی این آبگرم با کاشی‌های ضداسید و دیگر تجهیزات مدرن مورد توجه قرار گرفت به طوری که در حال حاضر اکثر شهرهای مشگین‌شهر اعم از لاهرود و قصابه از استعدادهای خوب گردشگری برخوردار است.

ملکی یکی از ضعف‌های حوزه گردشگری را در مشگین‌شهر کمبود مراکز اقامتی اعلام کرد و گفت: برای ساخت هتل در مشگین‌شهر از سرمایه‌گذاران حمایت جدی انجام می‌شود.

وی در مورد الحاق مشگین‌شهر به منطقه آزاد نیز بیان کرد: در مصوبه جدید مشگین و قسمتی از اردبیل و نمین به مناطق آزاد تجاری اتصال می‌یابند و امیدواریم در صحن علنی مجلس نیز این الحاق رای بیاورد تا تمام مناطق استان از مزایای منطقه آزاد تجاری استفاده کنند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به وضعیت ناحیه صنعتی رضی و حضور سرمایه‌گذاران در این ناحیه صنعتی اشاره کرد و افزود: تولید ورق ام‌دی‌اف، بتن و پوشاک در این ناحیه صنعتی در دستور کار سرمایه‌گذاران قرار گرفته و در مرادلو نیز سیلوی ذخیره گندم و کارخانه آرد در حال راه‌اندازی است.

ملکی خاطرنشان کرد: از بین پیشنهادات ما برای ارتقای روستاهای بزرگ به شهر و بخش به شهر به غیر از آلنی هیچ یک از پیشنهادات ما رای نیاورده چرا که حدنصاب جمعیتی در آنها متناسب با آمار تعریفی وزارت کشور نبوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان مشگین شهر استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب

حامد(میلاد)منصوری: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: خوزستان و خاصتا اهواز که مرکز استان است و میشه گفت که مرکز جنوب غرب کشور هم است از وجود بیمارستان مجهز مدرن و بروز چشم و قلب محروم است

در صورتی که در چندین استان می بینیم که بیمارستان های مجهزی وجود دارد که مردم خوزستان با وجود دوری و سختی راه برای درمان خود به این استان ها جهت درمان مراجعه میکنند

باید دید دلیل علت عدم پیگیری مسئولان ارشد استان و بخصوص نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ایجاد بیمارستان چشم و قلب در مرکز استان چیست؟

ایا حق خوزستانی ها نیست که یک بیمارستان مجهز با امکانات بروز و پزشکان متبحر داشته باشند

خوزستانی که قلب تپنده ایران بوده و هست و همیشه محرومیت در این استان بیداد میکند و هیچ وقت از ثروتی که دارد برای مردمش در جهت امکانات رفاهی و سلامت استفاده نشده است و مردم همیشه مجبور هستند صدها کیلومتر را طی کنند تا برای درمان و سلامتی خود به تهران،اصفهان یا شیراز بروند.

علت این کم کاری و بی توجهی ها به سلامت مردم چه چیزی است؟

استانی که در مجلس ۱۸ نمانیده و در خبرگان ۶ نماینده دارد و معاون اول دولت هم یک خوزستانی است ولی توان پیگیری ساخت چند بیمارستان مجهز را در مرکز استان ندارند

شهرستانی جدید کرخه خوزستان بدون بیمارستان و درمانگاه دولتی شبانه روزی است و مردم برای درمان مجبور به تردد به شوش یا اهواز هستند

شوش با جمعیت بالایی که دارد یک بیمارستان قدیمی بدون امکانات کافی دارد که نیازهای مردم را بخوبی برطرف نمیکند و همیشه مورد انتقاد مراجعین بوده و بارها شاهد بودیم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است

لذا امیدواریم دولت، نمانیدگان خبرگان ،مجلس و مسئولان کشور برای ساخت بیمارستان های مجهز در خوزستان اقدامی انجام دهند که مقداری از محرومیت این استان ثروتمند جبران شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902055

دیگر خبرها

  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد