Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کمال هادیانفر در نشست طرح تابستانی و جلسه هم اندیشی اربعین  با اشاره به آمارهای طرح تابستانی گفت: از آمارها راضی نیستیم چراکه کاهش ۱۲درصدی را پیش بینی می کردیم اما اتفاق نیفتاد و توان مضاعف نیاز دارد.در ایام نوروز ۱۷.۶ درصد کاهش تصادفات داشتیم اما بعد از نوروز کاهش چشمگیری نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هادیانفر تاکید کرد: امروز پلیس مسئول تصادفات نیست و نباید اینطور وانمود شود که پلیس مسئول تصادفات است ما مدیریت ترافیک را براساس قانون برعهده داریم زیبنده کشور ما نیست ۲ نفر در هر ساعت جان خود را از دست دهند و ۸ نفر معلول شوند.

وی درباره طرح اربعین گفت: طرح اربعین از ۱۷ مهرماه تا ۳۰مهر آغاز می شود و پلیس در این ایام درحالت آماده باش است.  

وی ادامه‌داد: ساعت تردد در مرز خسروی تا ساعت ۱۴است و بعد از آن پذیرا نیستند البته در حال تلاش هستیم تا یه صورت ۲۴ساعته شود ۱۰استان به مرز خسروی نزدیک هستند و ما تلاش می کنیم مرز خسروی ۲۴ساعته شود و با این اقدام فشار بر مهران کمتر خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش ایام نوروز پلیس راهور ترافیک نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان