Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمور یکی از تماشاگران ویژه بازی بود.

طرفداری - گیلرمو آمور، مدیر روابط عمومی بارسلونا به مصدومیت لیونل مسی واکنش نشان داد.

در جریان پیروزی خفیف بارسلونا مقابل ویارئال در نیوکمپ، مسی که پس از هفته‌ها مصدومیت به میادین بازگشته بود، دوباره در برخورد با بازیکنان حریف آسیب دید و تعویض شد. بارسا هنوز نتایج معاینات پزشکی را اعلام نکرده اما احتمالا این فوق ستاره آرژانتینی دیدار شنبه مقابل ختافه را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی والورده مدعی شد مسی را صرفا برای رعایت جنبه احتیاط تعویض کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، آمور پس از بازی گفت:

مصدومیت مسی؟ لئو مشکلی در ران پایش داشت و تا زمانی که معاینات لازم انجام نشود، نمی‌توان درباره او نظر قطعی داد. در هر صورت آسیب دیدگی و تعویض لئو مایه تاسف است چون او تازه از یک مصدومیت دیگر برگشته بود. بارسا شایسته پیروزی بود. ویارئال تیم فوق العاده‌ای است و خیلی خوب می‌داند باید چطور به حریفش ضربه بزند. آنها در مقاطعی پرس سنگینی اعمال کردند اما بارسا خوب کار کرد و دو گل خوب به ثمر رساند. گریزمان به تدریج با تیم هماهنگ می‌شود. دمبله هم کیفیتش را به تیم اضافه کرد. نیمکت نشینان به مربی راه حل می‌دهند.

آنسو فاتی؟ او انگیزه بسیار زیادی دارد. آنسو جوان است و همین هم به او جرات و شهامت می‌بخشد. انگیزه زیادی دارد تا اشتیاقش به فوتبال بازی کردن را نشان بدهد. یک پسربچه که بارسا در قلبش جای دارد و همیشه می‌خواست با ما باشد. آنسو همواره در هدفش که بازی در تیم اول بارسلونا باشد، شفاف و مطمئن بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم