Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز جوان‌ها را نباید رها کنیم زیرا بزرگ‌ترین فرصت ما هستند و دفاع مقدس نشان داد اراده‌ها باید قوی باشد و در اقتصاد باید به جوان‌ها اعتماد کنیم. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گناباد در محل مهدیه این شهر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام، یاد امام راحل و شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز باید واقعیت‌ها را بگوئیم و در مقابل خدا ما را از مشکلات عبور خواهد داد، روزهای اول دفاع مقدس چیزی نداشتیم اما امروز موشک‌هایی داریم که هزار کیلومتر برد دارد و نقطه‌زن است و از پهبادهایی که در اختیار داریم که در جهان فقط چند کشور از آنها دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آن زمان که چیزی نداشتیم در مقابل آمریکا ایستادیم امروز که هم تجهیزات داریم و هم جرات باید در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در سراسر جهان مسلمین عزت پیدا کرده‌اند و رزمندگان ما از شبه قاره هند جمع هستند تا نقطه صفر مرز رژیم صهیونیستی و به برکت شهدا خدا همه چیز به ما داده است.به گذشته خود افتخار کنیم و هر وقت خالصانه و مجاهدانه و با وحدت و پیش بودن جوان‌ها حرکت کنیم پیروزی قطعی است.

کرمانشاه| همایش تبیین نقش اصناف در دفاع مقدس برگزار شدمشهد|رمان جدید به‌نشر با محوریت دفاع مقدس روانه بازار شدفرصت بازدید گروه‌های مردمی از نمایشگاه دفاع مقدس اصفهان فراهم است

وی بیان کرد: اگر همان باور دوران دفاع مقدس در ما وجود داشته باشد، می‌توانیم در حوزه اقتصاد و کارآفرینی موفق می‌شویم، کار جهادی، کاری است که نه پول بخواهید و نه اختیار اما موفقیت دارد و داشتن ایمان مهم‌ترین نیاز آن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز جوان‌ها را نباید رها کنیم زیرا بزرگ‌ترین فرصت ما هستند و دفاع مقدس نشان داد اراده‌ها باید قوی باشد و در اقتصاد باید به جوان‌ها اعتماد کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: ربا خوردن جنگ با خداست و کسی که ربا بخورد شکست خواهد خورد، حالا چطور می‌خواهیم در اقتصاد با ربا به موفقیت برسیم مشکل کشور پول نیست روزی که پول داشتیم و نداشتیم وضعیت ما یکی بود مشکل باورهای ماست. باید از مسجد کارها را شروع و از کارآفرین‌ها حمایت کنیم و نسل چهارم را وارد مباحث کنیم.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور