Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توزیع برق شهرستان رزن گفت: مطالعه و بررسی احداث 2 نیروگاه 7 مگاواتی خورشیدی در بخش سردرود و پروژه برق رسانی به متقاضی مسکن مهر دمق از مهمترین برنامه های این اداره در آینده است.

مازیار بلالی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرسنل این مدیریت با 1196 کیلومتر خط فشار متوسط و 615 کیلومتر خطوط فشار ضعیف و 1350 دستگاه ترانسفورماتور وظیفه خدمت رسانی به 46 هزار و 432 مشترک را در این شهرستان به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه عمرانی در شهرستان رزن و 6 پروژه عمرانی در شهرستان درگزین اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان انجام شده است.

سرپرست توزیع برق شهرستان درگزین از افتتاح همزمان 6 پروژه برق رسانی با اعتباری افزون بر 13 میلیون و 240 هزار ریال در سالجاری خبر داد و افزود: پروژه روشنایی درمان بستر شهر دمق و احداث پست های هوایی روستاهای دورنیان، بابانظر، سورتجین، غینرجه و برق رسانی به پروژه های متقاضیان جدید کشاورزی و صنعتی به بهره برداری رسیده است.

بلالی مقدم از افتتاح طرح های برق رسانی در شهرستان درگزین خبر داد و گفت: افتتاح 5 پروژه احداث شبکه روشنایی های بلوار معلم شهردرگزین تا روستای عمان، بلوار روستای کاج، بلوار روستای درگزین و برق رسانی به متقاضیان کشاورزی و صنعتی و احداث خط فشار متوسط رینگ فیدرهای کاج با فیدر کرفس برای جداسازی خطوط کشاورزی با خطوط شهری و روستایی با اعتباری افزون بر 22 میلیون و 780 هزار  ریال به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: ضمن تشکر از همکاری کلیه مشترکین در زمینه مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف مشترکین برق، به ویژه مشترکین صنعتی و کشاورزی تابستان امسال با وجود بسیاری از مشکلات قطعی برق به حداقل ممکن در پیک بار مصرف در شهرستان رزن رسید و مشترکین شهرستان با کمترین خاموشی نسبت به سال گذشته مواجه بودند.

مدیر توزیع برق شهرستان رزن اظهار کرد: در این راستا این مدیریت اقدام به توزیع بیش 8 هزار بروشور و برگزاری جلسات آموزشی مدیریت مصرف در سطح مدارس و ادارات شهرستان و عقد تفاهم نامه با مشترکین کشاورزی و صنعتی کرده است.

وی به اجرای طرح سبز و حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه اشاره  کرد و افزود: این اقدام در راستای تحقق دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها انجام می‌شود و برای اصلاح شبکه های برق مشترکین 3 مانور عملیاتی در سالجاری با هدف کاهش خاموشی در این مدیریت اجرا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروگاه خورشيدي شهر رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جهانیان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پل سوخته سرا اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذارشده بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

کد خبر 6093477

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس