Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@12:34:37 GMT

ملت ایران، ملتی آگاه و با بصیرت است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۵۹۰۷

ملت ایران، ملتی آگاه و با بصیرت است

فرماندار پلدشت گفت: ملت ایران، ملتی آگاه و با بصیرت است و همین امر منجر شده تا آثار تحریم های حداکثری کاهش پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آراز سسی، مهران صفری صبح امروز در یادواره شهدای پلدشت که در حسینیه امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و اقداماتی که الان صورت می گیرد نیز فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تصریح کرد: روحیه سلحشوری و شهادتی که در بین ملت ما وجود دارد باعث شده است که به این افتخارات دست یابیم.

فرماندار پلدشت، اظهار کرد: ملت ایران، ملتی آگاه و با بصیرت بوده و منجر شده است تا آثار تحریم های حدااکثری کاهش یافته و از بین برود.

وی، افزود: آمریکا و استکبار در کشور سوریه تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا امنیت رژیم غاصب را تامین کنند ولی غیرت و اقتدار ایرانی اجازه آن را نداد.

به گفته صفری، هر زمانی عاشورا و هر مکانی کربلا است و نمونه هایی از آن عراق، یمن و افغانستان است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

دیگر خبرها

  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان