Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت:در طول طرح تابستانه در تصادفات فوتی 4 درصد کاهش و در تصادفات جرحی 651 فقره افزایش داشته ایم.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت:4 استان بیشترین تصادفات مهم را به خودشان اختصاص دادند که به ترتیب عبارتند از استان فارس با سه فقره تصادف مهم و 19 کشته، همدان سه فقره تصادف مهم و 12 کشته و کرمانشاه دو فقره تصادف مهم و 9 کشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در کمیته هماهنگی اجرای طرح های ترافیکی اظهارداشت:در طول طرح تابستانه برابر آماری که از دروبین های تردد شمار جمع آوری کردیم بالغ بر 300 کیلومتر پیمایش داشتیم و آمارهای هر پیمایش در 150 کیلومتر انجام شده است، به جز شهریور ماه که 4 دهم درصد کاهش تردد داشتیم در مجموع در تابستان امسال افزایش تردد را شاهد بودیم.
رئیس پلیس راه راهور ناجا یادآور شد:در تصادفات فوتی 4 درصد کاهش و در تصادفات جرحی 651 فقره افزایش داشته ایم.
سردار حسینی خاطرنشان کرد:استان فارس با 181 کشته، اصفهان با 140 کشته و خراسان رضوی با 113 کشته، استان‌های دارای بیشترین تلفات جاده ای در طرح تابستانه بوده اند.
وی ادامه داد:کمترین کشته مربوط به استان اردبیل با 16 کشته، چهارمحال و بختیاری و غرب تهران با 17 کشته کمترین کشته ها را در طرح تابستانه داشته اند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا افزود:استان هایی که در طرح تابستان کاهش تصادفات منجر به فوت را داشتند به ترتیب آذربایجان شرقی با 32 نفر، کردستان و اصفهان با 29 نفر کاهش بودند.
سردار حسینی گفت:4 استان بیشترین تصادفات مهم را به خودشان اختصاص دادند که به ترتیب عبارتند از استان فارس با سه فقره تصادف مهم و 19 کشته، همدان سه فقره تصادف مهم و 12 کشته و کرمانشاه دو فقره تصادف مهم و 9 کشته.
رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد:فراوانی بیشترین تصادفات به ترتیب عبارتند از تصادفات در جاده های اصلی با 52 درصد، در بزرگراه با 10 درصد در آزادراه با 9 درصد، در جاده روستایی 9 درصد و در جاده فرعی 20 درصد.
وی خاطرنشان کرد:65 درصد از کشته های تصادفات در سر صحنه هستند. 5 درصد حین انتقال و 30 درصد در بیمارستان ها.
سردار حسینی اظهار داشت: جمعه ها با 16 درصد حجم تصادفات، پر تصادف ترین روز هفته و شنبه ها با 11 درصد از حجم تصادفات، کم تصادف ترین روز هفته است.
رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: 25 فقره تصادف مهم در 19 استان رخ داده که در مجموع در این تصادفات، 143 نفر جان خود را از دست دادند.
وی افزود: 68 درصد از تصادفات مربوط به بومی های آن استان ها بوده و تنها 32 درصد سهم مسافران و عبوریها بوده است.
سردار حسینی با اشاره به طرح اربعین پلیس راهور ناجا، تأکید کرد: در سال گذشته 4 هزار و 705 دستگاه اتوبوس که مجهز به سامانه سپهتن بودند، 9 هزار و 565 سرویس در مدت زمان ایام اربعین دادند.
وی گفت: در سال گذشته در استان ایلام (مرز مهران) در هر 24 ساعت تعداد 79 هزار و 514 نفر تردد داشتیم و در استان خوزستان (مرز شلمچه وچذابه) 43 هزار و 271 نفر تردد داشته است.
سردار حسینی اظهار کرد: در سال 97 نسبت به سال 96، 12 درصد تردد ساعتی از ایلام افزایش یافته و 14 درصد تردد ساعتی از دو مرز خوزستان افزایش یافته است.4 پاسگاه در ایلام و 160 تیم با 920 نیرو برای طرح اربعین امسال در ایلام مستقر هستند و 12 پاسگاه در خوزستان و 140 تیم با 613 نیرو در خوزستان هستند.9 پاسگاه در کرمانشاه و 146 تیم با 642 نیرو درطرح اربعین امسال حضور دارند و همچنین 152 تیم با 684 نیرو در استان های همجوار مستقر هستند که در مجموع 598 تیم با دو هزار و 859 نیرو در طرح اربعین امسال پلیس راهور فعالیت می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی در محور مرگنلر - چایپاره سه مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و در رابطه حادثه تصادف در محور بین‌المللی ماکو به چایپاره اظهار کرد: بامداد امروز در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز هلال احمر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 748032

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی