Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حاج رسولی‌ها کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   درباره دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال گفت: هر دو تیم در جدول رده بندی جایگاه مناسبی ندارند و به همین دلیل تلاش می‌کنند که سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کنند.
او ادامه داد: تیم استقلال با توجه به شکست در دربی سرخ آبی ها، روحیه خوبی ندارد و باید دید که آیا می‌تواند از نظر روحی در دیدار مقابل ذوب آهن به ثبات لازم برسد یا خیر و از سوی دیگر، ذوب آهن هم تیم جوان و دونده است و تلاش میکند از موقعیت بدست امده نهایت تلاش را برای کسب سه امتیاز بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: ذوب آهن بازیکنان جوان خوب و آینده داری دارد، مانند آقای منظمی که در دیدار مقابل تراکتور موقعیت‌های بسیاری برای ذوب آهن خلق کرد، این بازیکنان جوان به دلیل تلاش برای دیده شدن و راهیابی به تیم ملی، از همه توان خود برای نتیجه گرفتن استفاده می‌کنند، اما نباید از این نکته غافل شد که امکان اشتباهات فردی این بازیکنان جوان به دلیل نداشتن تجربه کافی زیاد است و یک اشتباه فردی می‌تواند به راحتی سه امتیاز را از چنگ تیم دربیاورد.
حاج رسولی‌ها ادامه داد: ذوب آهن مالکیت و چرخش توپ خوبی در بازی دارد و اگر اشتباهات فردی نداشته باشد می‌تواند استقلال را در بازی پیش رو شکست دهد، البته استقلال هم درپی باخت دربی برای جبران پا به میدان می‌گذارد و درصدد است با کسب سه امتیاز، جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد.
او بیان کرد: برنامه تیم ذوب آهن از ابتدای فصل، تلاش برای قرار گرفتن در رده‌های اول تا چهارم جدول رده بندی و کسب سهمیه آسیایی بوده و با توجه به تمرینات منظم و آرامش حاکم بر تیم، امیدواریم بتواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند.
این کارشناس فوتبال در باره سرمربی ذوب آهن گفت: علیرضا منصوریان بیش از پیش مورد حمایت مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیر کارخانه ذوب آهن است و در حال حاضر بدون هیچ فشار یا حاشیه‌ای به مربی گری می‌پردازد و با توجه به این شرایط امیدواریم بهترین نتیجه را بدست آورد.
حاج رسولی‌ها افزود: اینکه در دیدار با استقلال کدام دروازبان درون دروازه قرار گیرد به نظر مربی بستگی دارد، اما باید توجه داشت که تیم ذوب آهن به یک دروازبان حرفه‌ای و درجه یک نیاز دارد، در حال حاضر هم دروازبان‌های خوبی که داریم که باید تلاش کنیم با داشته‌های فعلی بهترین نتیجه را کسب کنیم.   انتهای پیام/ی   تلاش استقلال و ذوب آهن برای کسب سه امتیاز حساس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت