Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:48:38 GMT

کبوتر علت محرومیت بازیکن سپاهان! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۰۵۴

کبوتر علت محرومیت بازیکن سپاهان! +عکس

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید سعید آقایی با شکایت پرسپولیس به علت انتشار عکس در فضای مجازی محروم شده است.

به گزارش مشرق، اسماعیل حسن‌زاده درباره دستور موقت مبنی بر محرومیت سعید آقایی بازیکن سپاهان تا اطلاع ثانوی گفت: این بازیکن با انتشار عکسی در فضای مجازی موجب اختلاف بین هواداران دو تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با شکایت از این بازیکن موجب محرومیت آقایی شده است گفت: بعد از دریافت اسناد و مدارک از سوی باشگاه پرسپولیس، دستور موقت مبنی بر محرومیت او تا اطلاع ثانوی صادر شده است. برای جلوگیری از این قبیل رفتارها قبل از این بازی حساس، به طور قاطعانه با رفتارهای نادرست برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکن سپاهان محروم شد

رئیس کمیته انضباطی در واکنش به اینکه آیا آقایی به بازی با پرسپولیس می‌رسد، گفت: او در این بازی غایب است و برای ارائه توضیحات باید در تاریخ مقرر در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یابد.

حسن‌زاده همچنین درباره صدور آرای داربی ۹۰ پایتخت گفت: با توجه به حضور تعدد نفرات در اطلاعیه صادر شده از کمیته انضباطی و برگزاری جلسات دفاعیه و بیان توضیحات، تا پایان این هفته نتوانستیم رای را صادر کنیم و ان‌شاءالله شنبه این اتفاق صورت می‌گیرد.

سعید آقایی تصویر خود را در حالی که یک کبوتر را در دست گرفته در فضای مجازی منتشر کرد. پارچه قرمز رنگی به گردن این کبوتر بسته شده بود. این بازیکن بعد از تصمیم کمیته انضباطی، صفحه شخصی‌اش را از دسترس خارج کرده است.

حسن‌زاده گفت: نکته بسیار مهمی که امروز می‌خواهم بگویم این است که  با توجه به دستورالعمل نهادهای ذی‌ربط و ارتقای اثر بخشی جریمه‌های نقدی، رکن قضایی به سازمان لیگ اعلام کرده که از این پس باشگاه‌ها حق و اختیار ندارند که جریمه نقدی بازیکنان و سایر عوامل خود را که یک تنبیه و مجازات شخصی است، بپردازند یعنی جریمه نقدی بازیکن باید از محل درآمد بازیکن باشد و چنانچه مدیریت باشگاه‌ها جریمه اشخاص را از محل دارایی و اموال باشگاه پرداخت کنند، امری غیر قانونی است و باید در نهادهای نظارتی و رکن قضایی فوتبال پاسخگو باشند.

وی در پایان گفت: ضمنا این موضوع مهم از این پس در ذیل آرای کمیته انضباطی نیز تذکر داده خواهد شد. نکته آخر از مقامات دو تیم پرسپولیس، سپاهان، بازیکنان و هواداران این دو تیم می‌خواهیم از هرگونه مصاحبه، بیانیه و رفتار تنش‌زا اجتناب کنند و در صورت بروز هر گونه تخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن فوتبال پرسپولیس سپاهان لیگ برتر محرومیت سعید آقایی کبوتر کمیته انضباطی اسماعیل حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی‌ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید، چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب‌دیدگی این بازیکن طولانی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

منبع: ورزش سه

tags # سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس