Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سپاهان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دربی بسیار سنگین بود و همانطور که شما می‌دانید این بازی از بازی‌های لیگ قهرمانان سنگینی بیشتری داشت اما تیم از نظر روحی به خاطر برد در دربی شرایط خوبی دارد و صددرصد امیدوار به این بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که می‌دانید بازی فردا برای دو تیم مهم است. هر دو برای قهرمانی بازی می‌کنند و مسلما بازی سختی خواهد بود اما دو روز ریکاوری کمتری انجام دادیم به خصوص که دربی را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص محرومیت فرشاد احمدزاده بعد از دربی تصریح کرد: حقیقتا از رای صادر شده تعجب کردم. چراکه امیدوار بودم تصمیماتی که گرفته می‌شود عادلانه باشد و معیار و ملاک برای همه تیم‌ها یکسان باشد اما می‌بینیم که بیرانوند به خاطر یک حرکت محروم می‌شود و دیدید که ما به آن احترام گذاشتیم. از طرف دیگر به خاطر همان اتفاقات قرار بود هواداران تراکتور به دلیل ناسزاهایی که گفتند محروم شوند اما بیرانوند محروم شد و تراکتور را بخشیدند. از طرف دیگر در شهرآورد احمدزاده بازیکن استقلال را یک هل کوچک داد اما او را محروم کردند، هرچند که شماره 11 استقلال که کنعانی‌زادگان را هل داد، هیچ محرومیتی برایش در نظر نگرفتند.

کالدرون عنوان کرد: بازیکن شماره 5 استقلال بعد از اینکه از داور کارت زرد گرفت مقابل چشم او برایش دست زد، اما داور عکس‌العملی نشان نداد و او را جریمه نکرد. به نظرم این معیارها عادلانه نیست. خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم، چراکه این بار در خانه خودم هستم و راحت زندگی می‌کنم و هیچ وقت هیچ کجا مثل اینجا با من رفتار نکردند. فوتبال ایران می‌تواند به شرایط خوبی برسد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق رخ بدهد اما باید عدالت برقرار باشد. من اگر قرار است ببازم، می‌خواهم در زمین ببازم و اگر قرار است برنده شوم، باید در زمین ببرم. درست مثل بازی با تراکتور که در زمین باختیم و حرفی نزدم.

کالدرون گفت: داورها هم مثل مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند اما می‌بینیم تصمیمات ناعادلانه‌ای برای بازیکنی مثل فرشاد احمدزاده گرفته می‌شود و این باعث می‌شود مانع برنده شدن ما بشوند. مسئولیت حرف‌هایی که می‌زنم را می‌پذیرم و هرکجا که بازی یا مربیگری کرده‌ام این شرایط را ندیدم. اگر نتوانند در زمین برنده شوند و بخواهند تصمیمات ناعادلانه خارج از زمین بازی گرفته شود من اینجا نمی‌مانم.

سرمربی قرمزپوشان درمورد ضعف گلزنی مهاجمان خاطرنشان کرد: حق با شماست مهاجمان ما هنوز به سطح مورد نظرمان نرسیده‌اند. داریم روی این موضوع کار می‌کنیم و برای خط حمله موقعیت می‌سازیم. به آنها کمک می‌کنیم موقعیت گلزنی داشته باشند. سعی می‌کنم اعتماد به نفس و زمان کافی به مهاجمان بدهم تا به سطح مورد نظرمان برسند. این کاری است که تا امروز می‌توانستم انجام بدهم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

کالدرون درباره اینکه مهدی عبدی از ابتدا بازی می کند، بیان کرد: فردا متوجه این مسئله می‌شوید. او بازیکن جوانی است که کار بزرگی در دربی برای خودش و تیم انجام داد. به جوانان فرصت بازی دادم و به جوانان اهمیت می‌دهیم. کم کم به آنها موقعیت می‌دهیم تا توانایی‌هایشان را نشان بدهند.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه از نظر روانی هم روی تیم کار می‌کنید تا تیم در مسابقات دچار حاشیه نشود، گفت: همان طور که می‌دانید دوست دارم فوتبالی بازی را ببریم، راه دیگری را دوست ندارم. چه برد و چه باخت دوست دارم از راه فوتبالی باشد. در بازی‌های دوستانه قبل فصل هم گفتم اگر داور اشتباه کرد و حتی اگر حق با بازیکن هم باشد باید به تصمیم داور احترام گذاشت، چون دیگر تصمیم داور عوض نمی‌شود. فقط ممکن است تمرکزمان از بین برود. همان طور که می‌دانید تیم ما همیشه مودب و منظم بوده و بعد از این با وجود اینکه آن پنالتی گرفته شد، به تصمیم داور احترام گذاشتیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی باشگاه پرسپولیس فوتبال ایران فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تساوی بدون گل سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تیم سپاهان آمده بود تا حالت دفاعی خود را حفظ کند و  این تیم در  طول ۹۰ دقیقه با یک فوروارد بازی می‌کرد و هافبک‌ها به خط حمله اضافه می‌شدند. به هر حال این تیم اصفهانی برای کسب  حداقل امتیاز وارد زمین مسابقه شد  تا از کورس قهرمانی دور نشود. ۵ بازی باقی مانده است.

بازیکنان پرسپولیس در حضور تماشاگران  سردرگم بازی می کنند 

او افزود: به هر حال میلیارد‌ها تومان صرف بازیکنان و داور و عوامل دیگر می‌شود، اما عملا در زمین مسابقه می‌بینیم که بازیکنان خلاقیت ندارند. زمانی که این همه تماشاچی به ورزشگاه می‌آید، برخلاف زمان ما، بازیکنان پرسپولیس سردرگم بازی می‌کنند. تمام بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع داور قرار گرفت. داور مسابقه کمترین برخورد را خطا می‌گرفت و سرعت بازی را گرفت. در بازی که برنده اش امکان داشت  که قهرمان شود،  چون استقلال برابر تیم تراکتور متوقف شده بود و بهترین زمان بود تا ما صدر جدول را بگیریم. اگر پرسپولیس صدر جدول را از استقلال می‌گرفت دیگر از صدر پایین نمی‌آمد، چون ۳ بازی داخل خانه و ۲ بازی خارج از خانه دارد.

فنونی زاده گفت: تیم پرسپولیس ۵ بازی دیگر دارد که ۳ بازی اش با تیم‌های میانه جدول  هست که این تیم‌ها دغدغه‌ای برای سقوط ندارند، اما ۲ بازی اش با تیم‌هایی هست که امکان سقوطشان وجود دارد و آنها می‌آیند تا انتحاری بازی کنند تا ۳ امتیاز بازی را بگیرند. ما می‌توانیم جلوی این تیم‌ها هجومی بازی کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال ما با تیم‌های ته جدولی بهتر بازی می‌کنیم، چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و هجومی بازی می‌کنند و بهترین فرصت است تا پرسپولیس استفاده بهینه را کند. به هر حال ۵ هفته هست که این اختلاف یک امتیاز هنوز وجود دارد.

حضور بیرانوند در زمین مسابقه نوید خوبی بود 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: حضور بیرانوند هم در زمین مسابقه نوید خوبی بود. درست است که این گلر زیاد در جریان بازی نبود و یک ماه و خرده‌ای هست که او از شرایط بازی دور است، اما  بیرانوند و خط دفاع نقطه اطمینان ما هستند. به هر حال این خبر خوبی برای پرسپولیس هست.

عالیشاه فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست 

او درباره اینکه امید عالیشاه خیلی عصبانی به نظر می‌رسید و در نهایت از بازی اخراج شد، گفت: کاپیتان‌های خوبی در گذشته و حال داشتیم. احترام خاصی برای عالیشاه قائل هستم، اما او بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست. عالیشاه زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه می‌آید بهترین عملکرد را دارد. در صورتی که او می‌تواند ۹۰ دقیقه هم بازی کند، اما فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست، چون عصبانی است. قرار نیست یک بازیکن همه را جا بندازد و امکان دارد توپش را بزنند. عالیشاه یکی از بازیکنان ارزنده‌ای هست که خیلی راحت یک به یک را رد می‌شود.

فنونی زاده تصریح کرد: به هر حال تیم سپاهان را نباید دستکم گرفت، چون آنها هم می‌آیند  از حقانیت خودشان دفاع کرده و می‌آیند محکم بازی می‌کنند. اینکه سپاهانی‌ها می‌آیند و توپ عالیشاه را می‌گیرند نباید ناراحت و عصبانی شود. عالیشاه، امیری و بیرانوند کاپیتان‌های پرسپولیس هستند، اما فقط امیری اصالت خود را حفظ می‌کند. عالیشاه سومین بار در طول فصل  است که اخراج می‌شود. ما با تک تک بازیکنان برای ۵ بازی باقی مانده نیاز داریم. بازیکنان باید یک مقدار اصالت خود را حفظ کرده و خویشتن داری کنند. به هر حال همه اعضای تیم پرسپولیس از کادر مدیریتی تا بازیکنان حتی گل محمدی با دستیارانش زحمت کشیدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد اوسمار در کنترل بازیکنان خود توانایی لازم را ندارد، گفت: اوسمار باید جسارت داشته باشد و بتواند بازیکنان را به خوبی کنترل کند.

بازیکنان پرسپولیس در صورت تسلط بر اعصاب خود به راحتی جام قهرمانی را می‌گیرند 

او در پایان گفت: بهترین زمان بود که پرسپولیس به صدر جدول برود، اما متاسفانه بازیکنان خودشان نبودند و بازی خوبی انجام ندادند و از شرایط میزبانی و حمایت هواداران  نتوانستند استفاده کنند.  اگر بازیکنان به اعصاب خود مسلط باشند در آن صورت ما راحت جام را می‌گیریم. پرسپولیس همانند بازی‌های قبل نتوانست بازی کند و اگر بازی ساکن و آرام بود به نظرم  یک مقدار داور مسابقه مقصر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا