Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا بعد از ظهر چهارشنبه در جلسە توسعە و محرومیت زدایی شهرستان سروآباد ضمن تاکید بر اهمیت اشتغال آفرینی در سروآباد، گفت: انجام کارهای جزیی و خدماتی مشکل چندانی از شهرستان سروآباد حل نمی کند و بر همین اساس لازم است چند پروژە اساسی برای ایجاد اشتغال انجام شود.

وی اظهار داشت: توسعە باغات و پرورش آبزیان روستای دیوزناو از جملە طرح هایی است کە می تواند برای مردم ماندگار، امید آفرین و شغل پایدار ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان با بیان اینکە شهرستانی نظیر سروآباد با توجە بە میزان محرومیت ها و کم برخورداری باید متفاوت از دیگر شهرستان ها دیدە شود، افزود: لازم است در راستای تحقق این امر گام های اساسی بر داشتە شود و مدیران با جدیت بیشتر این مقولە را دنبال کنند.

مرادنیا در ادامە سخنان خود ثبات مدیریتی در شهرستان سروآباد را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: مدیران کل تا یک ماه آینده نسبت تثبیت مدیران شهرستانی خود اقدام و جابجایی نیرو را ممنوع کنند.

وی همچنین به وجود صندوق های متعدد در سطح شهر و روستاهای سروآباد نیز اشاره کرد و یاداور شد: اگر چند دستگاه و موسسه برای ایجاد صندوق های اعتباری اقدام کنند برای مردم ابهام به وجود می آورد و لازم است در این حوزه نیز تفکیک هایی در همه بخش ها صورت بگیرد.

کد خبر 4728724

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان شهرستان سروآباد هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم بیرجند خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی