Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه آهن جمهوری اسلامی ایران از انجام عملیات امدادرسانی به مصدومان امروز حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل خبر داد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم راه آهن اعلام کرد:  عملیات امداد رسانی به مسافران قطار زاهدان - تهران که در منطقه شورو زاهدان دچار سانحه شده بود، هم اکنون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ماموران اداره کل راه آهن جنوب شرق در محل حادثه در حال جمع آوری واگن های سانحه دیده هستند تا عملیات بازگشایی محور ریلی زاهدان - تهران آغاز شود. قطار مسافری زاهدان - تهران به شماره 725 در منطقه شورو زاهدان ساعت 16 امروز ( چهارشنبه) از خط خارج شد که طبق اطلاعات دریافتی از اورژانس کشور، متاسفانه 35 نفر از مسافران این قطار مصدوم و 4 نفر از هموطنان ما نیز در این حادثه، جان خود را از دست دادند.

علت بروزاین حادثه توسط کمیسیون رسیدگی به سوانح منطقه زاهدان و کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی است که متعاقبا در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی آتش گرفتن یک  کامیون در این محور آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج  با اعزام به محل حادثه آتش  راپس از چند دقیقه مهار کردند و از خسارت به خودروهای عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

 در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن بطور کامل درآتش سوخت اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان