Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:55:59 GMT

سه نمایشگاه در مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۲۱۱۴

سه نمایشگاه در مشهد افتتاح شد

این نمایشگاهها شامل چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته، دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و عمران شهری و چهارمین نمایشگاه تجهیزات و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مدار بسته، ایمنی و آتش نشانی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم افتتاح این نمایشگاه ها گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با محوریت ساخت داخل و معرفی توانمندی های این صنعت در ایران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید صیفی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۰۰ شرکت و حضور نمایندگان خارجی از کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی و تایوان برپا شده است.
وی اظهار داشت: در برپایی این نمایشگاه ها دستگاه های مختلف نظیر نیروی انتظامی استان، شرکت برق منطقه ای استان، شرکت توزیع برق و اتحادیه های مرتبط، هلال احمر و پارک علم فناوری خراسان رضوی همکاری دارند.
وی ادامه داد: دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز از امروز تا ششم مهر در محل سالن فردوسی پذیرای علاقه مندان است.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:  این نمایشگاه که با مشارکت بیش از ۶۰ مشارکت کننده بخش خصوصی برگزار شده، آخرین دست آوردها در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی و تجهیزات ورزشی پارکی را عرضه کرده است.
صیفی افزود: چهارمین نمایشگاه تجهیزات  و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مدار بسته، ایمنی و آتش نشانی نیز با حضور ۴۰ شرکت و با هدف معرفی سیستم های حفاظتی، امنیتی و امداد و نجات برگزار شده است.
این سه نمایشگاه تا ششم مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کره جنوبی مشهد انرژی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد