Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سالانه بیش از ۷۰ هزار شکایت در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت که ۹۰ درصد آنها توسط اپراتورها رسیدگی می‌شود و ۱۰ درصد به پیگیری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌انجامد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین فلاح جوشقانی عصر امروز در نشست با خبرنگاران توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در کشور را از اهداف وزارت ارتباطات دانست و اظهار داشت: با توجه به شکل گیری کسب و کارهای نوین در دنیا، لازم است زیرساخت‌های حوزه آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.تی در کشور ایجاد شود.

وی بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسعه زیرساخت‌ها‌یی که توسط بخش خصوصی و اپراتورها شکل می‌گیرد را دنبال می کند، افزود: بررسی دقیق زیرساخت‌های ارتباطی و میزان دسترسی به شبکه تلفن همراه و ثابت از اهداف سفر امروز ما به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در این سفر 30 جاده استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کردیم که طبق بررسی‌ها، 81 درصد جاده‌های استان از پوشش تلفن همراه برخوردار هستند.

فلاح با بیان اینکه رسیدگی به حوزه تلفن ثابت و زیرساخت‌های فیبر استان از دیگر اهداف مد نظر بود و مقرر شد مشکلات موجود برطرف شود، عنوان کرد: عمده مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه زیرساخت‌های فیبر استان و تلفن ثابت بود.

جهرمی: ایرادات گوشی تلفن همراه داخلی برطرف‌شدپرونده‌ «معمّای پول و پارلمان»|نماینده‌ای که قول واگذاری "اپراتور چهارم" تلفن همراه را به اسپانسرش داده بود!اختصاصی| فساد در واردات موبایل/ 30 هزار گوشی تلفن همراه غیرفعال شد

وی به میزان پوشش‌دهی تلفن همراه در جاده‌های کشور اشاره داشت و بیان کرد: هم‌اکنون حدود 140 هزار کیلومتر جاده در کشور پوشش تلفن همراه دارد. 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان شکایات از اپراتورهای موبایل در کشور اشاره داشت و عنوان کرد: سالیانه بیش از 70 هزار شکایت در سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت که 90 درصد آنها توسط اپراتورها رسیدگی می‌شود و 10 درصد به پیگیری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌انجامد.

فلاح با بیان اینکه مردم می‌توانند شکایت خود از اپراتورهای تلفن همراه را به صورت تماس تلفنی یا از طریق پورتال در سامانه 195 ثبت کنند، گفت: معمولا بیشترین شکایات کاربران مربوط به عدم پوشش‌دهی، کیفیت، تعرفه و پیامک‌های مزاحم است.

وی با اشاره به اینکه به سه طریق می‌توان پیامک‌های مزاحم را مسدود کرد، گفت: از طریق شماره‌گیری #800* می‌توان 99.9 درصد پیامک‌های مزاحم که از سرشماره‌های هزار، دو هزار و غیره و یا سرویس‌های ارزش‌افزوده دریافت می‌شود را بدون حذف پیامک‌های بانکی، مسدود کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: برخی پیامک‌های مزاحم هم از طریق سیم‌کارت‌های شخصی ارسال می‌شود که روزانه بین 200 تا 600 سیم کارت را در این زمینه شناسایی کرده و مسدود می‌کنیم.

فلاح گفت: راه دیگری که می‌توان از شر پیامک‌های مزاحم خلاص شد ارسال سرشماره به سامانه 195 است.

وی از ارزیابی کیفیت سرویس‌های اپراتورهای موبایل خبر داد و تصریح کرد: در این راستا در شش هزار نقطه کشور سرویس خریداری کردیم و خودمان به عنوان یوزر از این شبکه‌ها استفاده می‌کنیم و حدود 20 روز دیگر کیفیت سرویس همه اپراتورها را در شش هزار نقطه کشور منتشر می‌کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • همراه پرخرج
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه