Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:33:56 GMT

فوتبال خود را مدیون استقلال هستم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۲۵۷۹

فوتبال خود را مدیون استقلال هستم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن گفت: فوتبال خود را مدیون استقلال هستم و به تنها چیزی که فردا فکر میکنم پیراهن ذوب آهن است و با احترامی که برای تیم سابق خود قائل هستم با تمام وجود در مقابل تیم استقلال بازی میکنم.
او افزود: زیبایی فوتبال به هواداران است و از تماشاگران تیم درخواست دارم با حضور در ورزشگاه از ذوب آهن حمایت کنند و امیدواریم در بازی فردا بخش بزرگی از ورزشگاه در اختیار هواداران ذوب آهن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص ضرورت نصب VAR در ورزشگاه‌ها گفت: تکنولوژی VAR نیاز مبرم فوتبال ماست.خیلی از باشگاه‌ها و‌مربیان به خاطر نبود این تکنولوژی آسیب دیده اند. Var حق مسلم تیم‌ها را در حین بازی به تیم میدهد و نبود این سیستم برای فوتبال کشور معضل بزرگی است.
منصوریان تصریح کرد: حاظرم به خاطر نصب var بازیکن گران قیمت نخریم هزینه خرید بازیکنان را و‌این تکنولوژی را در ورزشگاه فولادشهر داشته باشیم با این حال ما از روند داوری‌ها حمایت میکنیم.   انتهای پیام/ی     نشست خبری دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران