Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت در مجموع هشت میلیارد تومان به عنوان دیه جانباختگان سیل پنجم فروردین‌ دروازه قرآن در جلسه عصر چهارشنبه شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.

این تصمیم در حالی به تایید اعضای این شورا رسید که دستگاه قضایی نتیجه نهایی بررسی‌ها و حکم دادگاه در این زمینه را اعلام نکرده است.

براساس اظهارات اعضا شورای شهر شیراز، پرداخت دیه از سوی شهرداری صرفا اقدامی داوطلبانه بوده و دلیلی مبنی بر تقصیر شهرداری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصویب این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود که از محل ماده ۱۶ بودجه شهرداری نسبت به پرداخت دیه جان‌باختگان سیل ۵ فروردین دروازه قرآن شهر شیراز اقدام کند.

بر این اساس مقرر شد مبلغ ۸۰ میلیارد ریال در یکی از ردیفهای اعتباری بودجه ۹۸ شهرداری کسر و به ردیف اعتباری ماده۱۶ دستورالعمل نحوه هزینه کردبودجه شهرداری اضافه شود.

در لایحه پیشنهادی به شورای شهر در این باره آمده است:‌ اوج میهمان‌نوازی و روحیه ایثارگری مردم شیراز در کمک به حادثه دیدگان سیل پنجم فروردین ماه، برگ زرینی بود بر تاریخ انسانیت و انسان دوستی این خطه و شهرداری شیراز نیز به منظور همراهی با این حرکت ارزشمند مردم، برای کاهش آلام واردشده برخانواده و جبران بخشی از آثار ایجاد شده نسبت به پرداخت دیه جانباختگان اقدام می‌کند.

براثر سیل پنجم فروردین ۹۸ دروازه قرآن شیراز ۲۱ نفر جان خود را از دست دادند.

مصوبات شورای شهر برای اجرایی شدن باید به تایید فرمانداری برسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه

امتداد - در دومین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه در سال 1403 که روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور دکتر محمد مهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه و اعضای این شورا در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در ایران ارائه و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طرح پژوهشی «شناسایی و اولویت‌بندی محرک‌های توسعه تکافل در ایران» به روش کیفی تئوری زمینه‌ای و اولویت‌بندی با بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی فازی و طی ۶ ماه انجام خواهد شد و در آن «مهمترین محرک‌های توسعه صنعت تکافل در ایران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
این پژوهش به دنبال پاسخگویی به این سوال اساسی است که بر مبنای معیارهای مختلف، مهمترین محرک‌هایی که باعث توسعه تکافل می‌شوند کدامند و در حوزه سیاست گذاری و عملیات کدام یک از این محرکها از اولویت بیشتری برخوردار هستند.
از خروجی‌های مورد انتظار این پژوهش می‌توان به شناسایی و استخراج مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر توسعه تکافل در شبکه و صنعت بیمه ایران و اولویت‌بندی مهمترین محرک‌ها در توسعه تکافل از منظر خبرگان داخلی و خارجی مبتنی بر زیست‌بوم صنعت بیمه در ایران اشاره کرد.
شایان ذکر است در این نشست طرحنامه با موضوع «کشف تقلب بیمه‌ای از طریق به کارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی (یادگیری عمیق، شبکه های عصبی و …)» نیز مطرح شد که در اولویت تصویب شورای پژوهشی قرار نگرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز