Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در نشستی در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا مخالفت با روایت‌های رژیم صهیونیستی از کشتار یهودیان توسط آلمان نازی را حق خود براساس آزادی بیان دانست.

محمد گفت: چرا من نتوانم در مخالفت با یهودیان صحبت کنم، در حالی که افراد بسیاری حرف‌ها زشتی درباره من و درباره مالزی می‌گویند اما من جلوی آن‌ها را نمی‌گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسشی از سوی یکی از دانشجویان که خود را عضو گروه حامیان یهودیان معرفی می‌کرد، گفت: من هولوکاست را انکار نمی‌کنم. حرف من این است که چه کسی این آمار (کشته شدگان هولوکاست) را مشخص می‌کند؟ اگر این فرد طرفدار یهودیان باشد، یک عدد می‌دهد و اگر مخالف باشد یک عدد دیگر.

نخست وزیر مالزی 94 ساله مالزی درباره این حادثه که در جنگ جهانی دوم روی داده، افزود: من می‌پذیرم که هولوکاستی روی داده، و یهودیان بسیاری کشته شده‌اند، و من مدتی در زمان جنگ (جهانی دوم) نسبت به آن‌ها احساس همدردی شدید داشتم. آن زمان من بود، ولی شماها به دنیا نیامده بودید.

صهیونیست‌ها و لابی‌های قدرتمند آنان در آمریکا، اروپا و دیگر کشورهای جهان به شدت تلاش می‌کنند تا روایت رژیم صهیونیستی از هولوکاست را به عنوان روایت غیرقابل تردید و انکار به افکار عمومی بقبولانند و مخالفان آن را یهودستیز و دشمنی یهودیان معرفی کنند.

«یعقوب کوهین» اندیشمند یهودی مغربی در این باره می‌گوید: اسرائیل همچنان از هولوکاست به عنوان ابزار توجیه اشغالگری و جلب نظر افکار عمومی جهان استفاده می‌کند. اسرائیل سال ها در پوشش و سایه هولوکاست به سرکوب ملت فلسطین پرداخته است.
به گفته کوهین، اسرائیل می کوشد تا با استفاده از این موضوع همواره نشان دهد که رژیم درحال تهدید است. دولت ها در اسرائیل در سطح داخلی از هولوکاست برای گسترش ترس، خشونت و آماده بودن همیشگی آنان برای جنگ سوء استفاده می‌کنند.
این اندیشمند مخالف سیاست‌های آپارتاید رژیم صهیونیستی تصریح می‌کند: لابی‌های صهیونیست تلاش می‌کنند که هولوکاست را یک واقعه تاریخی معرفی کنند که هیچ گونه تردیدی در آن راه ندارد. آنها همچنین می کوشند مانع از هرگونه تحقیقی در این موضوع شوند.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ جهانی دوم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی