Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:50:19 GMT

گروه‌های جهادی به نقاط محروم دشتی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۵۶۸۷

گروه‌های جهادی به نقاط محروم دشتی اعزام شدند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته ضمن افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، و برگزاری یادواره شهداء، گروه‌های جهادی به نقاط محروم و روستایی دشتی برای خدمات رسانی اعزام شدند. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از دشتی، سرهنگ علی غضنفری صبح امروز در همایش اسوه‌های ایثار دشتی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی جوانان انقلابی و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به برگزاری همایش اسوه‌های ایثار افزود: فراهم شدن فضای دوران دفاع مقدس و قرار گرفتن رزمندگان این دوران در کنار یکدیگر از اهداف برگزاری همایش اسوه‌های ایثار است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری همه رده‌های مقاومت برگزار شده است گفت: همکاری فرمانده‌هان بسیج، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، فرماندار و امام جمعه مرکز دشتی در هفته دفاع مقدس ستودنی است.

سرهنگ غضنفری از تشکیل گردان بیت‌المقدس در دشتی خبر داد و بیان کرد: این گردان‌ها در بخش برادران و خواهران و پایگاه‌های بسیج نقشی بسیار بزرگ در آموزش و سازماندهی نیروهای بسیج و خدمات رسانی به جامعه هدف دارند.

وی از افتتاح پایگاه‌های مقاومت نجف اشرف و کوثر در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر خورموج خبر داد و بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت شهرستان دشتی در تمامی حوزه‌ها از پایگاه‌های موفق و پیشتار استان بوشهر هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته ضمن افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، و برگزاری یادواره شهداء، گروه‌های جهادی به نقاط محروم و روستایی دشتی برای خدمات رسانی اعزام شدند.

سرهنگ غضنفری افزود:در این هفته یادواره شهدا در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار شد که 2 یادواره دیگر در این هفته برگزار می‌شود.

واحدهای مسکونی ویژه مددجویان روستایی توسط سپاه استان بوشهر افتتاح شد 706 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان بوشهر اجرا شد پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افتتاح شد

وی افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط روستایی دشتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این هفته واحدهای مسکونی ویژه مددجویان روستایی دشتی که بسیج سازندگی استان بوشهر ساخته است تحویل مددجویان شد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم