Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پرویز امری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ رتبه‌های برتر را در کشور کسب کردند.

دکتر امری گفت: خانم ارغوان زبردست رتبه یک رشته ویروس شناسی پزشکی و آقای صدرا سماورچی تهرانی رتبه یک رشته بیوشیمی بالینی کشور در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
D) را کسب نموده و در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدند.

وی افزود: همچنین خانم گلناز گودرزی موفق به کسب رتبه سوم رشته بیوشیمی بالینی کشوری گردید و وی نیز در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل خواهد داد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: خانم بهاره کرانی در رشته بیوشیمی در دانشگاه تربیت مدرس، خانم عطیه آل احمد و آقای مهدی باباشمسی در رشته بیوشیمی در دانشگاه علوم پزشکی بابل و آقای امیرحسین معالی در رشته بیوتکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شدند.

انتهای پیام/س رتبه‌های برتر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی