Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند آیت الله عبادی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی ، خدمات این نهاد به مددجویان با تاکید بر حفظ کرامت و عزت مددجویان بسیار ارزشمند است.

او افزود : استان خراسان جنوبی با وجود اینکه استان کم برخورداریست، اما فرهنگ بالای مردم و وجود انسان‌های خیر، مومن و بااحساس مسئولیت بالا، در مسائل خیر، حرف اول را در این استان می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور هم توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف، را دو ماموریت مهم این نهاد دانست.

بختیاری افزود: اشتغال و مسکن و فعالیت‌های فرهنگی ارکان ۳گانه‌ی کمیته امداد در ماموریت توانمندسازی مددجویان است که امداد در این موارد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به ساخت ۱۶هزار واحدمسکونی ویزه محرومان در استان‌های سیستان بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی گفت: سهم خراسان جنوبی ۵۰۰۰ واحد مسکونی است که فردا عملیات ساخت این واحد‌ها آغاز و تا پایان سال ۲۵۰۰ واحد به مددجویان تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ک

کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنان نهاد انقلابی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود