Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور طرح معضلات و مشکلات اقتصادی کهگیلویه‌و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج روز پنجشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع مالیات، تامین اجتماعی، بخش های نظارتی و تعزیراتی، اخذ و صدور مجوزهای تاسیس واحدهای جدید، سرمایه در گردش، توزیع تسهیلات تکلیفی، صدور بخشنامه‌های فوری در ارتباط با حوزه‌های خدمات فنی و مهندسی، ظرفیت‌های قانون بودجه و تهاتر مطالبات بخش خصوصی با دولت یا بدهی بانک‌ها از دولت از جمله مشکلات فراروی واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار کیانی پور افزود: معضل مهم این روزهای بخش خصوصی یعنی موضوع بگیر و ببندهای تامین اجتماعی و همچنین مالیات بر ارزش افزوده است.

به گفته وی در این نشست مقرر شد معاون اقتصادی رئیس جمهور شرایطی را فراهم کند تا حوزه حقوقی رئیس جمهور و همچنین سازمان تامین اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بخش خصوصی در یک نشست کارشناسی به حل مشکلات پیش رو بپردازند.

  در این دیدار همچنین مصوب شد معاون اقتصادی رئیس جمهور با بانک مرکزی نشستی ترتیب داده تا موضوع ارائه مفاصا حساب‌های مالیاتی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی برای تمدید ضمانت‌نامه های بانکی مورد بحث و بررسی قرار داده شود.

 در پایان این نشست بنا به دعوت رئیس اتاق یاسوج از معاونت اقتصادی رئیس جمهور مقرر شد که در فرصت مناسب، نهاوندیان موضوع دیدار از کهگیلویه‌و بویراحمد برای بررسی مشکلات فضای کسب و کار استان را در دستور کار قرار دهد.

۹۹۲۸/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد نهاوندیان اتاق بازرگانی ایران کهگیلویه وبویراحمد بهبود فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست