Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای رسانه کشور در بابلسر گفت: انقلاب اسلامی ما دستاورد‌های زیادی داشته که همان روز‌های اول قابل مشاهده بود و بعضی از آثار آن زمان بر بود و امروز پس از ۴۰ سال می‌بینیم که تغییر مفهوم قدرت در منطقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در قبل از انقلاب اسلامی کافی بود قدرت‌های دنیا تصمیم بگیرند نظام سیاسی هر کشور را تغییر بدهند، ولی امروز در این عرصه دچار شکست‌های زیاد و خفت و خواری شدند که این محصول انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای ماست.

سردار سلیمانی گفت: شهدای رسانه از ابتدای انقلاب نقش مهم و اساسی در پیشبرو اهداف انقلاب داشتند و رسانه‌های ما اگر چه اندک بودند، ولی با رشادت توانستند در مقابل هجمه رسانه‌های غربی بایستند.

او افزود:امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان به واسطه کار رسانه‌های انقلابی و دلسوز شناخته شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:در ۲۰۰ سال گذسته هر گاه ما به بیگانان اتکا کردیم در قرارداد‌های متعددی با خباثت کشور‌های بیگانه به خصوص انگلیس بخشی از کسور را از دست دادیم.

او گفت: وظیفه رسانه این ایت که خطرات اعتماد به بیگانان را برای مردم و به خصوص نسل جوان بازگو کند.

سردار سلیمانی گفت:برای تامین منافع ملی و موفقیت بهروزی رسانه‌ها باید سوء نیت‌ها و خباثت‌های دولت‌های اسکتباری را بیان کند.

او افزود:شهدای رسانه جان خود را برای امنیت فیزیکی و روحی و روانی جامعه فدا کردند. چه بسا امنیت روحی و روانی در بعضی مواقع از امنیت فیزیکی مهمتر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمندگان افتخارآفرین لشکر ۲۵ کربلا ازصنوف مختلف به ندای امام لبیک گفتند و در عملیات‌های زیادی حماسه آفریدند و پرچم ایران عزیز را بر بالای مناره مسجد فاو به اهتزار درآوردند.

او افزود: در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی شاهد پیروزی‌های بزرگتر برای انقلاب و شکست‌های بیشتر برای دشمنان علیرغم همه فشار‌ها به دست آمده است.

سردار سلیمانی گفت: برای رسیدن به پیروزی باید از رهنمود‌های امام، تدابیر مقام معظم رهبری و راه شهدا پیروی کنیم.  

اولین یادواره شهدای رسانه کشور با محوریت شهید باغبانی شهید رسانه مدافع در مجتمع فرهنگی آموزشی بانک ملی بابلسر در حال برگزاری است.

۲۵۲ شهید رسانه در کشور داریم.

انتهای پیام/س حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟

به گزارش تابناک به نقل از عصر ایران، خانم معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کارهای علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست. (دو فرزند دیگر در کودکی درگذشته بودند).

 
 

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود اما برای اولین بار اول آبان ۱۴۰۰ و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی گفت‌وگویی با او منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جاهایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می‌کرد.

درباره فرزندان چنین گفته بود: «خدا چهار فرزند به من داد که دو تا از آن‌ها از دنیا رفتند و الان تنها حسین و مریم برای من باقی مانده‌اند. هر دو دختر بودند و یکی در ایران و یکی در نجف از دنیا رفت. اولی چند روز بعد از به دنیا آمدن از دنیا رفت و علتش هم این که اوضاع ما در آن ایام به خاطر مسائل انقلاب خیلی ناجور و نامناسب و دگرگون بود و در همان ایامی که تازه این دختر به دنیا آمده بود، نیروهای دولتی وارد منزل ما ‌شدند و هول و هراس ایجاد ‌کردند و حال خود من خیلی بد و خراب بود و شاید این بچه بر اثر همان مسائل مُرد و از دنیا رفت.

دومی هم بلافاصله بعد از تولد و بر اثر یک بیماری کشنده از دست رفت؛ البته برخی به من می‌گفتند که این فرزندم، پسر بوده ...»

دیگر خبرها

  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)