Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه مهندسی رزمی همانند سدی در برابر دشمن در دفاع مقدس عمل کرد گفت: بچه های مهندسی با اقدامات مؤثری که انجام دادند مانع از پیشروی دشمن به سرزمین شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در حاشیه اجلاسیه مهندسی رزم در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: مهندسی رزمی همانند سدی در برابر دشمن در دفاع مقدس عمل کرد چراکه در ابتدای جنگ بچه های مهندسی با اقدامات موثری که انجام دادند مانع از پیشروی دشمن به سرزمین شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار کرد: در واقع ابتکارات و خلاقیت‌های مهندسی رزمی که همگی نقش تعیین کننده در عملیات داشتند متأثر از نفس قدسی حضرت امام(ره) و مدیریت پیامبر گونه ایشان بود و سبب شد تخصص و اراده با پشتوانه‌های ایمانی، شکل عینی و عملی در حوزه مهندسی رزمی به خود گیرد.

وی ادامه داد: از شاخص ترین اقدامات مهندسی در دفاع مقدس می توان به ساخت پل خیبر اشاره کرد که طراحی و ساخت طولانی ترین پل شناور نظامی جهان با مواد جدید و پایدار در مقابل بمباران معروف به خیبر مدالی است که بر سینه مهندسی جنگ جهاد و سپاه می درخشد.

فرمانده سپاه روح الله افزود: پل بعثت شاهکار مهندسی ـ رزمی تاریخ دفاع مقدس است و امروز با همین عنوان در دانشگاه مهندسی دافوس، تدریس میشود.

کریمی اضافه کرد: پل جهادگران،ساخت بیمارستان ها از جمله بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان فاطمه زهرا(س) در فاو که دشمن را به حیرت انداخته بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو