Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید حسن موسوی چلک با بیان این که آزمون استخدامی وزارت بهداشت هر چند وقت یکبار برگزار می‌شود و فارغ التحصیلان این آزمون را فرصت طلایی برای اشتغال می‌دانند گفت: با وجود این که میزان استخدام مددکاران اجتماعی نسبت به رشته‌های دیگر کمتر است در این آزمون هم با مشکلاتی رو به رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا وزارت بهداشت سهمیه استخدامی را برای مددکاران اجتماعی در نظر گرفته است اما در این آزمون فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته مددکاری اجتماعی که مدرک "کارشناسی" آنها مددکاری اجتماعی نیست، امکان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت را ندارند و از آن محروم شده‌اند.

وی افزود: براساس دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، تنها افرادی که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدشان در رشته مددکاری اجتماعی بوده است می‌توانند به استخدام این وزارت خانه دربیایند، این در حالی است که اگر چه ممکن است این افراد اولویت بیشتری برای استخدام داشته باشند اما نمی‌توان سایرین را از این فرصت محروم کرد.

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با تاکید بر این که در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان امور استخدامی هم این موضوع مطرح نیست تصریح کرد: این تفکر غلطی است که در روند استخدام وزارت بهداشت غالب شده است و به این ترتیب برخی از دانشجویان صاحب صلاحیتی که در دانشگاه‌های داخل کشور موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مددکاری اجتماعی شده‌اند از استخدام بازمی‌ماندند.

موسوی چلک با بیان این که انتظار داریم سازمان امور استخدامی کشور و وزارت بهداشت نسبت به این شرایط تجدید نظر کنند ادامه داد: انتظار داریم که این روند در حذف برخی از دانش آموختگان رشته مددکاری اجتماعی متوقف شود و این تفکر غلط باعث نارضایتی جامعه مددکاری اجتماعی از مسوولان وزارت بهداشت نشود.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 مددکاران اجتماعی نحوه جذب مددکاران اجتماعی وزارت بهداشت سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مددکاران اجتماعی وزارت بهداشت رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت