Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:23:23 GMT

یک انتصاب در باشگاه مس کرمان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۸۲۰۹

یک انتصاب در باشگاه مس کرمان

طی حکمی از سوی محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان، «حجت جهرمی» به عنوان مسئول امور فرهنگی و هواداری باشگاه مس کرمان منصوب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، با توجه به تاکید فدراسیون فوتبال مبنی بر انجام امور هواداری از طریق برنامه های فرهنگی و با توجه به سوابق آقای جهرمی در کانون هواداران باشگاه مس، وی به سمت مسئول امور فرهنگی و هواداری باشگاه مس منصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فصل جدید رقابت های مختلف فوتبال کشور، فدراسیون فوتبال دستورالعمل های ویژه ای را برای کانون هواداران و برنامه های مرتبط با آن از طریق امور فرهنگی در نظر گرفته است که باشگاه مس کرمان نیز در راستای این موارد اقدام خواهد کرد. 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه مس كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور