Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:53:42 GMT

افتتاح یروژه راه سازی یادمان شهدای قلاویزان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۸۶۱۰

به گزارش ایرنا  مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام  در مراسم بهره برداری از این پروژه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: طول این مسیر از بزرگراه مهران- مرز تا نقطه ایثار 3 و نیم کیلومتر می باشد که ظرف دو ماه با هزینه بالغ بر 26 میلیارد ریال توسط این اداره کل به انجام رسید.

 علی اصغر کاظمی خاطر نشان کرد: برای انجام این پروژه 1900 متر مکعب زیراساس، 2950 متر مکعب بیس، و 2650 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت و 4 دستگاه پل لوله ای نیز در این مسیر احداث د.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7172/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام راهداری راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران