Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بدخواهان نظام و انقلاب ‌در ضدیت و مخالفت با احیاء نام و یا شهدا هستند، تاکید کرد: امروز مهمترین هدف دشمنان ما فراموشی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محمد پاکپور ظهر امروز در پیامی خطاب به اجلاسیه بزرگداشت شهدای مهندسی رزمی استان مرکزی برضرورت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و مقاومت در جامعه تاکید کرد و هدف دشمن را در مقابله و فراموشی این فرهنگ غنی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام بر ضرورت حفظ و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرده و آورده است: بزرگداشت نام و یاد شهدا، تکریم جهاد و گرامی‌داشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های مخلصانه رزمندگان جان بر کف و مجاهدان راه خدا و تشویق جامعه به تداوم و ادامه راه پر افتخار آنان و تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و تاثیر عمیق و سازنده آن در تداوم حرکت انقلاب است.

وی عنوان کرده است: امروز مهم‌ترین هدف دشمنان اسلام و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی، در ضدیت و مخالفت با احیاء نام و یا شهدا است به‌طوری که این دشمنان به‌دنبال به فراموشی سپردن و مسدود کردن  راه پرافتخار شهادت و جلوگیری از تشویق آحاد جامعه، به‌ویژه جوانان عزیز هستند که برای مواجهه با این حرکت دشمن، نیاز به‌حرکت و تلاش مجاهدانه وجود دارد.

پاکپور افزوده است: شهدا همچون ستارگان فروزانی هستند که هرکدام با درخشش خویش می‌توانند چراغ راه و راهنمای پویندگان طریق حق و حقیت باشند و هرگاه تکریم و و تعظیم شوند، همه نسل‌ها در طول تاریخ از آنها در تشخیص مسیر صحیح و راه حق بهره خواهند برد، همانگونه که با گذشت بیش از چهارده قرن از واقعه خونبار کربلا، بشریت همواره راه خود را با فلسفه قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پیدا کرده است.

همسران، مادران و دختران شهدا نقش حضرت زینب(س) را ایفا می‌کنندمشهدمقدس| ایستادگی عزتمندانه در مقابل دشمنان مرهون ایثارگری شهداست‌امام جمعه دامغان: شهدای دفاع مقدس با خون خود منشور عزت ملت ایران را نوشتند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از برگزار کنندگان اجلاسیه شهدای مهندسی رزمی استان مرکزی ادامه داده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و بزرگوار مهندسی رزمی استان مرکزی، به‌خصوص شهدای گرانقدر لشکر مهندسی رزمی 42 قدر، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های تمامی شهدا، جانبازان، آزادگان و آحاد رزمندگان دلیر و جان بر کف این خطه پر افتخار و شهید پرور و خانواده‌های معظم و مغزز آنها قدردانی نموده و از اقدامات ارزشمند مسئولان، دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این یادواره اثربخش، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

وی افزوده است: توفیق روز افزون همگان را در تداوم خدمت خالصانه به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز، یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب و نیز تداوم پیمودن راه شهیدان، در سایه توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج)، تحت زعامت ولی‌امر مسلمین و فرمانده مغظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان آرزومندم.

انتهای پیام/ز/ش

R41371/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس