Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: دشمن انقلاب اسلامی را شناخته و برای ساقط کردند آن تلاش می کند که هدف قرار گرفتن رهبر انقلاب به همین دلیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ بهزاد شمس ظهر امروز در نشست دفاع مقدس، گام دوم انقلاب اسلامی و جامعه پزشکی با بیان اینکه بیانیه از ناحیه‌ای رهبر صادر می‌شود، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس می فرمودند که نیاز به نیرو داریم، تخت های بیمارستان که گاهی نوجوان و جوان در آن بستری بود، خالی می شد و همه به طرف جبهه های جنگ می رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: نقش امام راحل و رهبر انقلاب در قالب رهبری، ریشه در غدیر است؛ زمانی که امام راحل صحبتی میفرمودند از یه پیرزن تا جوانان و نوجوانان در صحنه ها حاضر می‌شدند و گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود بودند.   وی افزود: شعار و خط کربلا در بین رزمندگان به دلیل این بود که کربلا جایگاه همیشگی است که قصد رزمندگان عاشورا است؛ داستان انقلاب اسلامی ایران، از غدیر و ولایت است مردم در زمانا دفاع مقدس متوجه این موضوع شده بودند و از ریز و درشت امکانات را تهیه می کردند.   شمس با توضیح اینکه نباید بگوییم که دشمن انقلاب ما را نفهمیده است، بیان کرد: اتفاقا دشمن انقلاب اسلامی را شناخته و برای ساقط کردند آن تلاش می کند که هدف قرار گرفتن رهبر انقلاب به همین دلیل است.   وی تأکید کرد: دشمنان استقبال با شکوه امام راحل در سال 57 و بدرقه ایشان در سال 68 را دیدند و به همین علت ریشه های انقلاب را هدف گرفتند.   عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه گام یعنی قدم برداشتن و حرکت کردن که تنها سخن گفته نمی شود، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال می خواهیم از پله ای بالا رویم، اولین گام را بر می داریم و با توجه به اینکه جای گام قبلی چگونه بود، گام بعدی را بر می داریم؛ اگر جای پا اشتباه بود که پای دوم را جای قبلی نمی گذاریم و قدم بعدی را جای بهتر می گذاریم.   وی اضافه کرد: گام اول انقلاب اسلامی، قدم اول بود که جای خوبی گذشاته بودیم و توانستیم با مشکلات متعدد به جایگاه امروز برسیم؛ برای ادامه این راه درست رهبر انقلاب گام دوم را در بیانیه خود تبیین فرمودند.   شمس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما که در برابر 36 کشوری که رسما علیه ایران به بعثی کمک می کردند، پیروز شدیم، این گام بزرگی است که در مرحله اول انقلاب اسلامی برداشتیم، باید نقاط مثبت و منفی گام اول انقلاب بررسی شود.   وی با بیان اینکه شهید حججی از نسل چهارم انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: این شهید عزیز سال ها بعد از دفاع مقدس به دنیا آمدند اما راه شهدای دفاع مقدس را رفتند؛ گام دوم مفهوم های عمیقی دارد و وظیفه داریم این گام را با توجه به بیانیه رهبر انقلاب تحلیل کنیم.   شمس تأکید کرد: در این گام باید نقاط قوت مرحله اول انقلاب اسلامی که شهادت و ایثار و فداکاری بود را ادمه دهیم و نقاط ضعف که باعث مشکلات کنونی شده است را نه تنها ادامه ندهیم بلکه آن ها را به نقاط مثبت تبدیل کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند