Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاهوتی با انتقاد از مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص پروژه‌های نیمه‌کاره و وضعیت نگهداری سالن‌های ورزشی لنگرود گفت: عدم بهره برداری از سالن ورزشی تازه آباد نشان از ضعف مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «مهرداد لاهوتی»در جلسه شورای اداری لنگرود که امروز ( پنج‌شنبه، ۴ مهر) در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، گفت: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس و به رهبریت رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسئولان شهرستان در حد توان و امکانات برای توسعه شهرستان تلاش می‌کنند، افزود: برای افتتاح ۲  بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی لنگرود و ۶۴ تختخوابی کومله به همت مضاعفی نیاز است تا زودتر به بهره‌برداری برسند.

 

وی ادامه داد: درمانگاه شبانه روزی اطاقور نیازمند پیگیری است.

 

لاهوتی ضمن قدردانی از ورود دادستان و رییس دادگستری در تامین مصالح مورد نیاز کنارگذر شهرستان، تصریح کرد: فاز دوم کنارگذر از میدان شهید املاکی تا پیچ سیاهکلده نیاز به مراقبت  مصالح دارد و زمین‌های اطراف نیز خریداری شده است تنها کنارگذر چمخاله مشکل مصالح دارد که در صورت تامین مصالح عملیلت اجرایی این کنارگذر هم شروع می‌شود.

 

وی از پیگیری‌های فرماندار در خصوص بندر چندمنظوره چمخاله و پروژه‌های مهم شهرستان قدردانی کرد و گفت: موانع زیست محیطی پروژه برطرف و روزانه به ۹۰۰ تن سنگ نیاز است که بخشی از آن از معدن کومله تامین می‌شود.

 

لاهوتی با بیان اینکه ۴۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی یعقوبیه خریداری شده است، افزود: تملک زمین‌ها باید ادامه داشته باشد و این شهرک به‌عنوان شهرک صنعتی بزرگ باید در استان نقش‌آفرینی کند.

 

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بزرگ در شهرستان نیاز به کمک و همراهی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دارد، اذعان کرد: خصوصی‌سازی مشکل اشتغال شهرستان را حل می‌کند و احداث هتل‌های بزرگ در لیلاکوه، چمخاله، لات لیل و داخل شهر و  مجتمع صندوق ذخیره فرهنگیان از جمله مواردی است که باید همه همت کنند.

 

لاهوتی با گلایه از مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص پروژه‌های نیمه‌کاره و وضعیت نگهداری سالن‌های ورزشی، افزود: برای سالن ورزشی تازه آباد میلیون‌ها تومان هزینه شده که برای بهره‌برداری این سالن باید مدیر کل ورزش و جوانان مدیریت کند زیرا علت عدم بهره‌برداری این سالن ضعف مدیریتی است.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: سالن خالکیاسر، ملاط، زمین ورزشی کومله، سالن باستانی نیمه کاره است و دستگاه متولی باید پاسخگو باشد.

 

لاهوتی در پایان با بیان اینکه کاهش تعرفه واردات چای از ٢٠ به پنج درصد به ضرر چایکاران است، گفت: در خصوص حذف یارانه اقشار کم درآمد هم بخشداران ورود کنند و به روستائیانی که یارانه انها حذف شده کمک کنند تا در سامانه اسامی آنان ثبت شود.

 

 

 

 

 

 

 

               

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اربعین حسینی استان بوشهر پیاده روی اربعین خبرگزاری شبستان استان همدان ضعف مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی