Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیت‌های ورودی ورزشگاه فولادشهر برای ورود هواداران ذوب‌آهن و استقلال فعال بود و تمامی هواداران برای ورود به استادیوم از گیت‌ها عبور می‌کردند. ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی پیش از آغاز دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:

* یکی از رسانه‌ها 2 روز پیش در خبری ادعا کرده بود شورای تأمین شهرستان لنجان با ارسال نامه‌ای به استانداری اصفهان، خواستار تغیر محل برگزاری دیدار استقلال و ذوب‌آهن شده است، اما دبیر هیئت فوتبال استان همان روز در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن نیز در ادامه تأکید کردند این دیدار در ورزشگاه فولادشهر

* هواداران تیم استقلال ساعاتی مانده به آغاز این دیدار در مقابل هتل تیم محبوب خود حاضر شدند و بازیکنان استقلال را برای تقابل با تیم ذوب‌آهن راهی ورزشگاه فولادشهر کردند.

* گیت‌های ورودی ورزشگاه فولادشهر برای ورود هواداران فعال بود و تمامی هواداران برای ورود به استادیوم از گیت‌ها عبور می‌کردند.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر استقلال اعلام شداصفهان| ترکیب استقلال در دیدار با ذوب‌آهن مشخص شدورزشگاه فولادشهر آماده برگزاری دیدار ذوب‌آهن و استقلال

* با توجه به فروش اینترنتی بلیت‌های این دیدار، افرادی که برای خرید اینترنتی بلیت با محدودیت مواجه بودند می‌توانستند با در دست داشتن کارت ملی خود در ورودی استادیوم بلیت اینترنتی دریافت کنند.

* تنها ساعتی مانده به آغاز دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران تردد در راه‌های مواصلاتی منتهی به ورزشگاه فولادشهر بدون ترافیک و به صورت روان در جریان است.

* با نزدیک شدن به ساعت آغاز این دیدار، دست فروشان مشغول فروش پرچم‌ها و بوق‌های سبز و آبی بودند که در محیط اطراف استادیوم بازارگرمی می‌کردند.

* جایگاه‌های تماشاگران پشت یکی از دروازه‌ها و سکوهای پشت نیمکت استقلال  در اختیار هواداران تیم استقلال گذاشته شد و به این ترتیب قانون 90 به 10 درباره تقسیم سکوها بین تماشاگران تیم میزبان و مهمان اجرا نشد.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص