Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:11:32 GMT

مسئولان با خیرین مسکن‌ساز همکاری کنند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۱۶۷۹

مسئولان با خیرین مسکن‌ساز همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با مسئولان و اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: انگیزه امام حسین(ع) از قیام عاشورا نان، مال و مادیات نبود بلکه ایشان با انگیزه معنوی به قیام پرداختند.

وی افزود: انگیزه امام حسین(ع) از قیام عاشورا احیای دین خداوند متعال بود به همین علت جان، مال و همه زندگی خود را در این مسیر فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز در راستای رفع یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم درحال تلاش است که این اقدام قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وظایف، ممنوعیت‌ها و مجوزهایی که نهادها برای انجام برخی از عملکردهای مبتکرانه بر اساس وظایفشان دارند، افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز باید در ساز و کار خود به عملکردهای مبتکرانه نگاهی ویژه داشته باشند.

آیت الله سعیدی تأکید کرد: نهادهایی که برای رضای خداوند متعال و از روی علاقه تشکیل می‌شود امکان نوآوری و ابتکار را دارند که این نوآوری‌ها و ابتکارها موجب پیشرفت و موفقیت آنها خواهد شد.

وی گفت: تسهیل در روند فعالیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز نیازمند انجام هماهنگی‌هایی در سطح ملی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به لزوم همکاری میان مسئولان ملی با خیرین مسکن‌ساز افزود: با افزایش این همکاری، انجمن خیرین مسکن ساز می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های ملی اقدامات گسترده‌تری را در راستای کمک به نیازمندان انجام دهند.

کد خبر 4729765

منبع: مهر

کلیدواژه: قم خیرین مسکن ساز حرم حضرت معصومه س هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند بازگشایی مدارس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت

طراح این درب با بیان اینکه پیکره چوبی این درب از بهترین چوب‌های چنار سفید، قرمز و چوب گردو، گیلاس، سرخدار و استخوان شتر تهیه شده گفت: این درب، تلفیقی از هنر سنتی و مدرن است.

 فرهاد متین فر مدت زمان ساخت این درب چوبی را ۷ ماه دانست و افزود: در این مدت، ۵ ماه کار دست و ۱۲۰۰ ساعت کار دستگاهی انجام شده است.

متین فر گره چینی بدون چسب و میخ با رنگ‌های طبیعی چوب را از جمله ویژگی‌های این درب بیان کرد.

 متین فر با بیان اینکه خطاطی‌های روی کار را استاد موحد انجام داده گفت: آیه «هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب والشهادة» در سر درب آن نقش بسته است.

این درب قرار است همزمان با دهه کرامت در ورودی رواق دارالولایه مقابل روضه منوره حرم مطهر رضوی نصب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد