Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ در این نمایشگاه که از سوم تا 10 مهرماه برپا است کتاب هایی در حوزه دفاع مقدس، ادبیات، روانشناسی، رمان، زبان انگلیسی، مذهبی، تاریخی، کودک و نوجوان، حقوقی و آثار با زبان کردی از جمله شعر و داستان، تاریخی و غیره با بیش از 1500عنوان در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش در بخش دفاع مقدس و آثار با زبان کردی علاقه مندان با 20 درصد تخفیف و در سایر بخش ها با 50 در صد تخفیف می توانند کتب مورد نظر خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه در ایام برگزاری همه روزه از ساعت 9 تا 20 شب آماده بازدید است .

گفتنی است در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی توسط حوزه هنری استان کردستان برنامه ریزی شده است از جمله می توان به افتتاح کتابخانه تخصصی جنگ، حضور هنرمندان در مراسم غبار روبی مزار شهداء در سنندج و بیجار، اکران فیلم های حوزه دفاع مقدس در پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار ، برگزاری شب خاطره شهید حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام ، توزیع بسته فرهنگی با موضوع دفاع مقدس ، افتتاح نمایشگاه پوستر " اتوبوس سپاه " در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج و غیره اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب کردستان حوزه هنری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی