Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق‌نوری عصر پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای آرامستان اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: جوانان غیرتمند ایران در زمان دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) حتی اجازه کم شدن یک وجب از خاک کشور را ندادند این درحالیست که در زمان قاجار بدون هیچ جنگی ۱۷ شهر از ایران جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمان پهلوی نیز کشور امروزی بحرین که به عنوان استان چهاردهم ایران شناخته می شد و در مجلس شورای ملی نماینده داشت از خاک ایران جدا شد.

حجت الاسلام ناطق نوری بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام یاران با وفایی داشتند اما با این وجود برادران واقعی خود را کسانی در آخرالزمان معرفی کرده بود کسانی که او را ندیده اما به او ایمان آورده اند، پیش از انقلاب اسلامی برخی روایات و احادیث همانند این روایت برای بسیاری قابل درک نبود اما با وقوع جنگ تحمیلی بسیاری از این روایات و گفتار معصومان (ع)  نمود واقعی پیدا کرد.

وی افزود: در دفاع مقدس جوانانی که پیامبر(ص)  و امام حسین (ع) را ندیده بودند از کشور، دین و مکتب خود با رهبری امام خمینی (ره) دفاع کردند و پس از آنان نیز جوانان دهه هفتادی با وجود آن که حضرت امام خمینی (ره) را ندیده بودند در قالب مدافعان حرم از مکتب اسلام پاسداری کردند.

بازدید از مجتمع فولاد روهینا جنوب در دزفول، حضور در پالایشگاه بیدبلند بهبهان، بازدید از شرکت پتروشیمی در حال ساخت مسجدسلیمان و شرکت در شورای اداری خوزستان بخشی از برنامه های سفر چند روزه حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری به این استان بوده است.

۹۸۸۷/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا هفته دفاع مقدس خوزستان اهواز علی اکبر ناطق نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر