Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل اللهی، تکریم ارباب رجوع را از اولویت های اصلی دستگاه قضایی دانست و گغت: دادگستری آذربایجان شرقی در نظر دارد فعالیت های دفاتر خدمات الکترونیکی را گسترش و تقویت کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «موسی خلیل اللهی» امروز(چهارم مهر) در جمع مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، تکریم ارباب رجوع را از اولویت های اصلی دستگاه قضایی اعلام و اضافه کرد: دادگستری آذربایجان شرقی در نظر دارد فعالیت های دفاتر خدمات الکترونیکی را گسترش و تقویت کند چون با این اقدام بخش مهمی از مشکلات مربوط به رفت و آمد مراجعان به واحدهای قضائی حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دادرسی الکترونیک به معنای عام کلمه انقلاب و تحولی عمیق در قوه قضاییه است که آثار متعدد تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات متعدد مردم به دستگاه قضایی، کاهش اطاله دادرسی و تسریع در اجرای امور را به دنبال داشته است.

خلیل اللهی با برشمردن مزایای ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی، نوع رفتار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در جلوگیری از اطاله دادرسی و تکریم ارباب رجوع تأثیرگذار دانست.

وی با اشاره به پیش بینی استقرار مشاوران حقوقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای نظارت بر ثبت دادخواست ها، بهره مندی شهروندان از این مشاوران را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: با این کار دادخواست به نحو صحیح تنظیم و به مراجع قضایی ارسال می شود.

خلیل اللهی تکریم ارباب رجوع را از اولویت های محوری دستگاه قضایی اعلام کرد و  بر اسکن دقیق و واضح اوراق مراجعین به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توسط متصدی دفتر و ترغیب ارباب رجوع به مراجعه به شوراهای حل اختلاف در پرونده های حقوقی تاکید کرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس اربعین حسینی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اردبیل پیاده روی اربعین کانون های مساجد خدمات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر