Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@05:31:12 GMT

معرفی فرماندار جدید شهرستان فسا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۵۰۹۴

طی آئینی با حضور معاون سیاسی استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس و امام جمعه فسا، با تکریم خدمات فرماندار سابق، فرماندار جدید شهرستان فسا معرفی شد.

به گزارش ایسنا، طی آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس، امام جمعه فسا و روسای ادارات آن شهرستان، ضمن قدردانی از فرماندار سابق، حسین آرگیو به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی خواستار پیگیری پروژه های سد تنگ خمار، تکمیل جاده فسا - داراب و فسا – خرامه، آب رسانی از سد رودبال، سالن ورزشی، 16زمین مینی فوتبال و زمین چمن ورزشگاه انقلاب از سوی فرماندار جدید شد.

معاون سیاسی استانداری فارس نیز با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: ستاد انتخابات استان تشکیل شده است و با برنامه ریزی اصولی امیدواریم انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

احمد احمدی‌زاده یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید را بیمه سلامت همگانی اعلام و اضافه کرد: این طرح از سال 93 آغاز شد و اکنون 10 میلیون جمعیت فاقد بیمه را به شکل رایگان تحت پوشش قرار داده است.

فرماندار جدید شهرستان فسا نیز گفت: یکی از رسالت‌های مهم وزارت کشور تامین امنیت است که امیدواریم با همکاری اعضای شورای تامین شهرستان به این مهم در سطح بسیار مطلوب دست یابیم.

حسین آرگیو با بیان اینکه اکنون نظم و امنیت خوبی در شهرستان حاکم است، گفت: یکی از اولویت های اصلی ارتقاء نظم و امنیت در شهرستان است.

آرگیو با اشاره به در پیش بودن انتخابات، برگزاری قانونمند و شفاف انتخابات را یکی از وظایف فرمانداری عنوان و اضافه کرد: رای مردم حق الناس محسوب می شود لذا با تمام توان اجازه جابه جایی حتی یک رای را نخواهیم داد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج