Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:32:26 GMT

خدایی: 1000بار دیگر آن توپ گل نمی شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۵۳۳۶

نفت مسجدسلیمان پنجمین تساوی خود در پنجمین بازی را برابر شهر خودرو مشهد به دست آورد و پنج امتیازی شد.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد خدای اصل مدافع تیم نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار درباره بازی با شهرخودرو گفت: در اوایل بازی دو تیم خوب بازی کردند و هر دو برای برد به میدان آمده بودند. ما روی یک اتفاق گل خوردیم که اگر هزار توپ دیگر آن گونه اتفاق بیفتد به هیچ وجه گل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن پدیده عقب رفت و ما روی فشاری که در زمین خانگی آوردیم توانستیم خیلی زود جواب زحمات خود  را بگیریم و روی یک اتفاق گل بزنیم. در نیمه دوم نیز بازی متعادل بود و دو تیم موقعیت خاصی نداشتم و در اواخر بازی فکر می کنم هم ما و هم آنها را به تساوی راضی شده بودیم.

 

مدافع تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم چنین گفت: خدا را شکر برابر شهر خودرو نیز شخصیت تیمی خود را حفظ کردیم و نباختیم، انشالله بتوانیم در بازی های بعدی برد بیاوریم و هواداران خونگرم خود را شاد کنیم، هوادارانی که جایشان در بازی با شهر خودرو بسیار خالی بود. پنج هفته بسیار سختی را داشتیم فکر می‌کنم مردم مسجدسلیمان از عملکرد ما راضی هستند انشالله با حمایت همیشگی آنها بتوانیم برای رتبه های بالاتر بجنگیم.


میلاد خدایی که چهارمین سال حضور خود در نفت مسجدسلیمان را می‌گذراند، در این باره گفت: من خودم را برای مسجدسلیمان می دانم و رابطه بسیار خوبی با مردم و هواداران این شهر دارم نتوانستم نظر مثبت آنها را به خود جلب کنم. این مردم هیو خوشی به جز فوتبال ندارند و انشالله بتوانیم همین دلخوشی را برای آنها پر رنگ تر کنیم.


وی در انتها نیز گفت: اما ۱۵-۱۶ بازیکن جدید داشته و این کار را برای ما سخت تر می کند چراکه هماهنگی نیاز به زمان دارد، این فصل آقای تارتار تاکید ویژه روی خط دفاعی دارند اما اولویت ما گل نخوردن است چرا که برای گل زدم فرصت پیش خواهد آمد. امیدوارم که در بازی‌های بعدی بتوانیم برد های پیاپی کسب کنیم و خود را به نیمه بالای جدول برسانیم.

 

شهر خودرو نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها