Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» با حمایت دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و بین المللی ۲۸ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» با حمایت دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و بین المللی، همکاری و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در عرصه علم و صنعت ۲۸ آذرماه ۹۸ به همت پژوهشگاه فرهنگ و هنر در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اساتید، صاحبنظران، دانشجویان، مهندسان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان حوزه مهندسی و علوم نوین در صورت تمایل می‌توانند تا ۲۵ آبان ماه ۹۸ نسبت به ارائه مقاله خود اقدام کنند.

محور‌های مختلفی در حوزه مهندسی و علوم در دومین کنفرانس ملی «پیشرفت‌های اخیر در مهندسی و علوم نوین» بررسی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مهندسی برق،  مکانیک،  کامپیوتر،  عمران،  معماری،  صنایع،  کشاورزی، متالوژی،  معدن،  هوا فضا و ... در حوزه مهندسی و شیمی کاربردی، زمین شناسی، بیوتکنولوژی،  صنایع غذایی،  زیست شناسی،  علوم همگرا و ... در حوزه علوم اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد علمی دانشگاهی تا یازدهم آذرماه ۹۸ برای ثبت نام فرصت دارند. گفتنی است تمامی متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این رویداد به نشانی http://www.۲desconf.com مراجعه کنند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی