Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص علت تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها اظهار داشت: پلیس راهور ناجا تایید پرونده‌های متقاضیان قبول شده در آزمون گواهینامه را کمتر از ۲۴ ساعت انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که در روند صدور گواهینامه تعللی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: فرآیند چاپ گواهینامه نیز با کمترین زمان ممکن یعنی حدود ۲ تا ۳ روز طول می‌کشد اما مسئله و مشکل موجود، آدرسی است که خود متقاضیان به پلیس می‌دهند.

وی گفت: متقاضیان باید آدرس منزل خود را ارائه دهند نه محل کار یا خوابگاه.

سرهنگ کرمی اسد افزود: متاسفانه عدم توجه به این موضوع باعث شده که هم اکنون تعداد قابل توجهی از گواهینامه ها به دلیل نقض در آدرس برگشت بخورد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که تکلیف افرادی که در یک شهر شاغل یا دانشجو بوده و در آزمون گواهینامه شرکت می‌کنند در ارائه آدرس منزل چه می شود؛ خاطرنشان کرد:هیچ مشکلی وجود ندارد؛ این افراد باید در خود اظهاری آدرس واقعی منزلشان را در شهرستانی که هستند بنویسند؛ آن محدودیت آدرس که در ذهن افراد وجود دارد برای شماره گذاری و تخصیص پلاک است که حتماً باید آدرس محل سکونت با آدرسی که برای دریافت سند درج می‌شود یکی باشد نه برای گواهینامه.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه ساختمانی تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با تاخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج موثری به‌دنبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در این خصوص باید به‌صورت ویژه اقدام کنند و هر ماه روند اصلاح صدور پروانه را در منطقه فعالیت خود گزارش دهند.

وی افزود: با تأخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج مؤثری به‌دنبال ندارد.

کد خبر 750788

دیگر خبرها

  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان